27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Opzich een prima kamer met een prima bed. Echter was het allemaal wat verouderd en smoezelig. Vlekken in de vloerbedekking, op de muur en zelfs op het beddengoed. De badkamer lijkt deels vernieuwd, maar ook hier zie je de veroudering. Op de vloer van de badkamer lagen meerdere haren. Dit alles maakte dat we ons niet thuis voelde, en overal een beetje vies van waren. Verder prima personeel, nette ontvangst en voldoende parkeerplekken. En niet te vergeten, een mooi uitzicht op het dal! Een volgende keer zit er helaas voor ons niet in.

Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
27 mei 2018 beoordeeld

Het is een mopoi hotel met een zeer mooie omgeving. Jammer dat er nit tegen lawaai overlast opgetreden wordt. Ik heb geklaagd over lawaai om 02:30, dan willen we toch slapen maar helaas men deed niets, het leek wel of er een Orgie was boven kamer 74

Kamertip: Zorg dat er geen orgie boven je gehouden wordt.
  • Verbleef: mei 2018, reisde alleen
26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel viel ons erg tegen. Smoezelig, op sommige plekken vies. Kussensloop was vies/niet verschoond? Overigens keurig opgelost door het meisje van de receptie die het erg vervelend vond. Bediening en diner was slecht. Bestek en bord Van een afstand op tafel gegooid en we moesten erg lang wachten op volgende rondes. Het bestelde water werd vergeten, het (vegetatische) eten was onsmakelijk en erg weinig. Personeel was erg druk, misschien wel daardoor ongeïnteresseerd? De omgeving is er prachtig en dat was zeer de moeite waard. Het ontbijt was erg goed, dat viel mee. Al met al was het geen succes,we gingen voor de beleving wat je bij een 4*sterrenhotel mag verwachten maar het was er niet en dat is erg jammer.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
25 mei 2018 beoordeeld

Mooi hotel met ruime kamers. De locatie is super en biedt veel mogelijkheden voor leuke uitstapjes. Met name voor wandel- en fietsliefhebbers is deze omgeving zeer geschikt. Hotel heeft vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuk terras met mooi uitzicht.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
23 mei 2018 beoordeeld

Al meerdere keren hotels bezocht,maar dit hotel was een aangename verrassing.Ruime schone kamers ,goed restaurant maar vooral het terras was een plek waar je onder het genot van een drankje heerlijk kon vertoeven.Wat een uitzicht.

Kamertip: Ligt op ongeveer 5 minuten afstand van de st.Maartenskliniek wat ons hoofddoel was van ons bezoek.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met een partner