“Gezellig en lekker!”
Beoordeling van In Geuren en Kleuren

In Geuren en Kleuren
Reserveren met
In Geuren en Kleuren is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 11 Restaurants in Berg en Dal
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Officieel waren ze nog niet open, maar met dit mooie weer werden we toch hartelijk ontvangen.
Plaatselijke producten smaakten heerlijk, er werden heerlijke broodjes geserveerd.
Gezellige ambiance! Hier gaan we zeker nog een keer naartoe!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant. Van de binnenkant niet de moderne uitstraling maar een warmer huiskamer gevoel. De bediening is erg vriendelijk en hulpvaardig.

10 december 2017 beoordeeld

Mooie kaart met diverse seizoensgerechten en speciale ingrediënten. Ook bijzondere lokale biertjes erbij en mooie wijnen. Fantastische avond gehad ook met goede verzorging. Ook prachtige kazen.

3 december 2017 beoordeeld

Na een hartelijk welkom gaan zitten aan een tafeltje in een gezellige ruimte.
Een mooie menukaart met heerlijke gerechten.
Lekker, mooi, warm, goede portie.
Medewerkers zijn gastheer, gastvrouw!
Leuke en lekkere avond.

26 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwam wat onverwacht in in Geuren en Kleuren terecht, altijd wat moeite met de naam trouwens. Vriendelijke medewerkers, onverwacht fijne wijn en een weliswaar rechttoe rechtaan, maar zeker prima keuken. Voor herhaling vatbaar!

Reizigers die In Geuren en Kleuren bekeken, bekeken ook

Berg en Dal, Gelderland

In In Geuren en Kleuren geweest? Deel je ervaringen!