Morukuru Beach Lodge(De Hoop Nature Reserve)
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is niet de eerste keer dat ik dit stukje paradijs op aarde bezoek, de vorige keer is het zo goed bevallen, dat we absoluut nog eens terug wilden gaan. De route vanuit Kaapstad naar De Hoop is op zich al een mooie ervaring, rijdend dwars door de mooiste landschappen. Heel indrukwekkend dat het zeer gemotiveerde team en haar managers na zoveel bezoeken van andere gasten je meteen herkennen, dat voelt erg vertrouwd en werkt als een warme deken om je heen. Wat is dit toch een schitterende locatie zo midden in de duinen, ver weg van de alledaagse drukte, zo lekker midden in de natuur. Tijdens de overheerlijke bereide maaltijden krijg je uitmuntende smaakvolle Zuid Afrikaanse wijnen geserveerd. Hoe gaaf is het als je op een ter beschikking gestelde mountainbike over de zandpaden over de duinen tussen de Zebra’s, Elanden en struisvogels heen fietst? Wat zijn de duinen toch indrukwekkend mooi. Tijdens ons verblijf was men op een paar kilometer afstand bezig met het afronden van de bouw van een nieuw pareltje binnen de Morukuru Family, the Beach House, dat later dit jaar geopend gaat worden. Dit ligt ook op een heel bijzondere plek, het proberen waard bij een eventueel volgende keer. We hebben ook een stuk van 7 km van de Whale Trail gelopen langs de zee, wat een mooie rustgevende ervaring is dit.

Verbleef: april 2018, reisde met vrienden
Rinse W, Guest Relations Manager van Morukuru Ocean House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 mei 2018

Beste Peter!

Hartelijk dank voor deze mooie review van jullie recente verblijf in Morukuru Ocean House! Onze lokatie is inderdaad uniek, zo dicht bij zee, tussen het Fynbos en omringd door zandduinen. Er is niets fijners dan hier te wandelen of te fietsen. Of te genieten van het strand. En natuurlijk van het comfort van Morukuru Ocean House en van de heerlijke maaltijden en de service. Onze nieuwe Morukuru Beach Lodge gaat op 7 juli open, we kijken er naar uit om jullie daar binnenkort ook een keer te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten van ons allemaal bij Morukuru Family!

27 september 2017 beoordeeld

Hele mooie rustige locatie , direct in de duinen met strand op loopafstand , de ranger is erg kundig en laat je alle plantjes , vissen en alle natuur zien. De kamers zijn heerlijk ruim , lekker groot bed en met een bad"zaal"

Kamertip: alle kamers hebben zeezicht en zijn onderling op kleine details anders ,maar alle "top"
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
Rinse W, Guest Relations Manager van Morukuru Ocean House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 oktober 2017

Beste jrvolbeda,

Hartelijk dank voor deze review over jullie recente verblijf in Morukuru Ocean House. We zijn inderdaad erg bevoorrecht met de ligging zo dicht aan het strand en het mooie uitzicht op de Indische Oceaan en de walvissen. Onze gids vindt het heerlijk om de gasten van de mooie natuur en de dieren te laten genieten en daarbij ook uitleg te geven.
Calvin, Cheré, Tony, Vuzi, Admire, Hope, José, Tight, Elvis, Lawrence, Dudu, Girly, Sam, Unathi en Kosi hebben allemaal veel plezier beleefd aan jullie verblijf. We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Hartelijke groeten namens het hele team van Morukuru Ocean House,

21 mei 2017 beoordeeld

Super duur dus moeilijk te bepalen hoe de prijs prestatie verhouding echt is, maar wat een super plek, wat een fantastische service, wat een adembenemende natuur! Een huis met 4 slaapkamers en een complete verzorging. Wij hadden al de ervaring met Morukuru Safari en ook dit "eigen huis" was weer zooooo bijzonder!

Kamertip: Alle kamers zijn even bijzonder, behalve de kamer die de eigenaren zelf ook gebruiken (te donker)
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
Rinse W, Guest Relations Manager van Morukuru Ocean House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 mei 2017

Beste adriaantje,

Hartelijk dank voor deze mooie review over Morukuru Ocean House. We zijn erg blij om te lezen dat jullie na een eerder verblijf bij Morukuru Family in Madikwe Game Reserve nu ook hebben gekozen voor Morukuru Ocean House. En we zijn natuurlijk verheugd om te lezen dat jullie hebben genoten van de service, de lokatie en de natuur. We hopen jullie nogmaals te mogen verwelkomen in een van onze accommodaties.

Hartelijke groeten namens iedereen bij Morukuru Family,

6 augustus 2016 beoordeeld

De weldadige luxe van ligging, bouw en inrichting van het Ocean House. Het heerlijke eten van de Chef. Volop aandacht van Butler en staf. De kundige gids die alles weet over de omgeving. De aandacht voor de kinderen.
Het leidt bijna af van het geweldige uitzicht, de vele walsvissen die zich bijna constant dicht onder de kust lieten zien. Drankje op het dakterras, of juist in de duinenen na een wandeling tijdens eb langs de vele natuurlijke, bijna miniaquariums in de rotskust. Verwennerij van de plank ruim boven de bovenste.

Kamertip: Je kan hier simpelweg niet verkeerd kiezen!
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Rinse W, Guest Relations Manager van Morukuru Ocean House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2016

Beste Frank O

Hartelijk dank dat jullie de tijd hebben genomen om een review te schrijven over jullie recente verblijf in Morukuru Ocean House. Geweldig om te lezen hoe jullie hebben genoten van jullie tijd aan de kust. Chere, Calvin en de rest van het team vonden het erg leuk om samen met jullie op 'vogeljacht' te gaan. We hopen jullie in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Namens het hele team, hartelijke groeten!

11 november 2015 beoordeeld

Wat was het weer een schitterende ervaring, een super gave stille plek midden in de natuur en lopend door het Ocean House kun je de walvissen zien rond zwemmen en af en toe zelfs zien springen. Wat een beleving, wat een ervaring, tussen de vele activiteiten door af en toe verwend worden met de culinaire hoogstandjes, aangevuld met overheerlijke Zuid Afrikaanse wijnen. Het Morukuru team doet er werkelijk alles aan om je continue in de watten te leggen, je voelt je thuis.

Kamertip: De villa ligt perfect en absoluut on opvallend verscholen tussen de duinen, alle afzonderlijke kamers hebben uitzicht op zee
  • Verbleef: september 2015, reisde met vrienden
Rinse W, Guest Relations Manager van Morukuru Ocean House, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 november 2015

Beste Pierre,

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen in Ocean House! Wanneer je dit zo leest dan zie je de walvissen al voor je. Goed om te lezen dat jullie er zoveel hebben gezien en dat jullie hebben genoten van alle activiteiten en natuurlijk van de heerlijke maaltijden en wijnen.
We hopen jullie in de toekomst wederom als onze gasten te mogen verwelkomen!

#partofthefamily

Hartelijke groeten namens het hele team!