TripAdvisor
Waghausel
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Goed eten, wel flink gekruid”
Beoordeling van Plusch

Plusch
Geclassificeerd als nr. 10 van 28 Restaurants in Waghausel
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gegeten op een donderdag avond. Restaurant ging om 18u open wij waren er net iets eerder maar geen probleem.
In de tuin staan wat tafels, de sfeer is gezellig! Met zoontje van 2 jaar, schnitzel besteld maar zat veel peper op, friet was ook erg gezouten. Water zonder koolzuur besteld maar kregen toch water met koolzuur helaas. Wij waren de enige gasten, niet erg druk dus....

Datum van bezoek: september 2019
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: februari 2018
23 november 2015 beoordeeld

Datum van bezoek: oktober 2015
2 november 2015 beoordeeld

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Plusch bekeken, bekeken ook

Waghausel, Baden-Württemberg

In Plusch geweest? Deel je ervaringen!