“Heerlijk ”
Beoordeling van Palmen Restaurant

Palmen Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 186 Restaurants in El Albir
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ja was goed te doen gezellig terras vriendelijke mensen en heerlijk eten jammer dat de kaart niet in Nederlands was terwijl de eigenaar Belgisch is anders had ik denk ik nog veel meer lekkers besteld zag nog genoeg langs komen wat ik nog wel gelust had

Datum van bezoek: september 2019

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat heerlijk eten is het hier!! En je wordt zo vriendelijk ontvangen. Gastvrouw is erg lief. Porties zijn top, voor mij wat teveel. Top!! Wij komen graag hier terug.

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten voor een goede prijs.

Ietsie verder lopen vanaf de hoofdstraat maar zeer de moeite waar.

Super lieve bediening en ze willen maar 1 ding. Je het zoveel mogelijk naar wens maken.

Ons zien ze sowieso nog vaker terug

8 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al jaren in Albir met veel plezier en hebben hier net gegeten voor het eerst. Wat een lieve mensen voor onze kids en ons uiteraard. Het eten was fantastisch. Een echte aanrader

22 juli 2019 beoordeeld

Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Aangenaam om met kinderen te gaan.
Lekker en meer dan genoeg gegeten.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Palmen Restaurant bekeken, bekeken ook

El Albir, L'Alfas del Pi

In Palmen Restaurant geweest? Deel je ervaringen!