“Echt Lekker”
Beoordeling van Kathmamdu Restaurant Albir

Kathmamdu Restaurant Albir
Geclassificeerd als nr. 5 van 169 Restaurants in El Albir
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede en vriendelijke bediening. Heel lekker en verzorgd eten. Dit Nepalees eten heeft ons heel erg bekoord.

13 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren op dezelfde locatie (andere eigenaar) een aantal jaren geleden geweest, maar zagen dat er nog steeds een Indiaas/Nepalees restaurant gevestigd was. Ons bezoek aan Kathmandu in El Albir heeft ons aangenaam verrast! Zeer vriendelijk personeel, goede keus op de kaart en een heerlijke kwaliteit van het eten tegen een prima prijs. Wat ons betreft een reuze aanrader!

1 juni 2018 beoordeeld

Dit was een aparte ervaring, met toch wel een goede keuken, en smakelijke gerechten, en vriendelijke bediening.

21 mei 2018 beoordeeld

Nog maar amper 1 jaartje open en van mij krijgen ze al 10/10. Heel netjes, heel vriendelijk personeel, voldoende uitleg, enorm lekker eten. We aten het speciaal menu, en iedereen nam een ander hoofdgerecht. Bediening heel vlot, alles heel lekker volgens onze smaak. Een aanrader! Wie dit niet lekker en goed vindt, kent geen Indisch of Nepalees eten! Dankjewel Pushpa & co!

7 februari 2018 beoordeeld

Was hier om te zien hoe het met de jongedame was die eerder bij Kathmandu in Dénia (mijn overburen) werkte. Zij en haar zus zorgden ervoor dat ik me ook hier zeer welkom voelde. Ik koos voor het lunchmenu voor EUR 9,95. Voor dat bedrag heb je de keuze uit een aantal voor- en hoofdgerechten en een ijsje of koffie na. Een poppadom en wat sausjes staan al vlug op de tafel. Voor mij viel de keuze op de dal soep (heerlijk op deze frisse dag) en de chicken tikka masala met pilau rijst; zeer smakelijk. Een ijsje na en desgewenst bij de rekening nog een borreltje van het huis.

Reizigers die Kathmamdu Restaurant Albir bekeken, bekeken ook

El Albir, L'Alfas del Pi

In Kathmamdu Restaurant Albir geweest? Deel je ervaringen!