“Goed Nepalees Restaurant”
Beoordeling van Kathmamdu Restaurant Albir

Kathmamdu Restaurant Albir
Geclassificeerd als nr. 3 van 163 Restaurants in El Albir
1 juni 2018 beoordeeld

Dit was een aparte ervaring, met toch wel een goede keuken, en smakelijke gerechten, en vriendelijke bediening.

21 mei 2018 beoordeeld

Nog maar amper 1 jaartje open en van mij krijgen ze al 10/10. Heel netjes, heel vriendelijk personeel, voldoende uitleg, enorm lekker eten. We aten het speciaal menu, en iedereen nam een ander hoofdgerecht. Bediening heel vlot, alles heel lekker volgens onze smaak. Een aanrader! Wie dit niet lekker en goed vindt, kent geen Indisch of Nepalees eten! Dankjewel Pushpa & co!

7 februari 2018 beoordeeld

Was hier om te zien hoe het met de jongedame was die eerder bij Kathmandu in Dénia (mijn overburen) werkte. Zij en haar zus zorgden ervoor dat ik me ook hier zeer welkom voelde. Ik koos voor het lunchmenu voor EUR 9,95. Voor dat bedrag heb je de keuze uit een aantal voor- en hoofdgerechten en een ijsje of koffie na. Een poppadom en wat sausjes staan al vlug op de tafel. Voor mij viel de keuze op de dal soep (heerlijk op deze frisse dag) en de chicken tikka masala met pilau rijst; zeer smakelijk. Een ijsje na en desgewenst bij de rekening nog een borreltje van het huis.

12 oktober 2017 beoordeeld

Tegenover ons hotel zag ik dit restaurant. Het was er druk en lawaaiig, eten was gemiddeld. Prijs kwaliteit verhouding goed. Wij namen het menu , deed me denken aan een Chinees restaurant in Nederland . Personeel was vriendelijk, sprak slecht verstaanbaar Engels. Niet echt wat ik ervan verwachtte!

12 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet de tijd hebben als je hier wilt eten. Alles duurt namelijk erg lang. De kip was helaas erg droog..

Reizigers die Kathmamdu Restaurant Albir bekeken, bekeken ook

El Albir, L'Alfas del Pi
El Albir, L'Alfas del Pi

In Kathmamdu Restaurant Albir geweest? Deel je ervaringen!