Beoordeeld op 29 november 2019

We came for the 6 th time and now it was still better than before.
We komen al voor de zesde maal in uw hotel en deze maal was zo mogelijk nog beter dan anders. Het betreft vooral de zuiverheid van de kamers, propere handdoeken elke dag en netjes gekuist.
In het restaurant was de keuze nog uitgebreider dan anders.
Proficiat .!
We komen terug in uw hotel op 10 april en hopelijk weer in kamer 306 !

Beoordeeld op 20 november 2019

slecht eten, niks te doen, animatie waardeloos. dansles, (lerares ziek)
tijd van het diner was vervroegd maar bijna niemand wist dit .ik zou dit hotel dus echt niet aanbevelen aan iemand anders, en voor mij is het ook niet voor herhaling vatbaar.

Beoordeeld op 20 november 2019

bij aankomst werd er geen uitleg gegeven over de mogelijkheden in het hotel
het aangegeven uur op het kaartje betreffende de beginuren van het diner stemden niet overeen met de werkelijkheid
geluidsoverlast van de bovenburen was heel storend
geen informatie op de kamers
weinig informatie over de stad en openbaar vervoer en de omgeving

Beoordeeld op 17 november 2019

het eten was elke avond koud, het ontbijt elke dag hetzelfde ook niet warm, de dessertjes (taartjes) waren soms nog vervrozen echt erg, wij zijn niet moeilijk maar dit is geen sterren waard, avondeten ook soms erg (lever op hopen gesmeten zwart gebakken, koud, varkenspoten enzo dat geef je niet in een sterren restaurant

Beoordeeld op 12 november 2019

Je krijgt een muntje kwijt betekent 50 euro betalen drinkt uit plastic mag alleen op een bepaald plekje drinken halen word niet bediend binnen zwembad kost 15 per 90 min ook al heb je all inclusive waar ook nog drie verschillende soorten in zijn wat reisbureau niet weet barvrouw Julia is the best doet nergens moeilijk om is geweldig

Datum van verblijf: november 2019
Sergio D, Director de Relaciones Públicas van Hotel Sun Palace Albir & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Dear sharon882019,

Thank you for your comment.

Our rules for the all-inclusive are explained to all our collaborators. So that there is a responsible consumption by all our customers and reduce plastic waste we use the exchangeable token for the polycarbonate glass.

If you had hired a superior all-inclusive service, the Tahara spa would enter into the services that you would have paid for being more expensive, when hiring Basic All Inclusive, the Tahara Spa is not included and you are offered entry in exchange for 15 €, like the rest of customers.

Julia really is a lovely person, and best of all, always with a smile to give away.

We hope to see you again.

Greetings