Beoordeeld op 11 november 2019

Was,super op de all-in na..we hadden bandje om snap ik zeer zeker maar dan ook een muntje om te halen op de hoek van de bar plastic glazen ...en geen bediening als ze zagen dat je blauw bandje had halen en glazen terug brengen muntje weer mee ..hele dag zorgen dat je ze niet vergat want dan was je je borg kwijt het onzin voor de rest echt super ...iedereen lief en eten was ok soms lauw

Datum van verblijf: november 2019
Sergio D, Director de Relaciones Públicas van Hotel Sun Palace Albir & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2019

Dear mirandahidding,

Thank you for your comment.

Our rules for the all-inclusive are explained to all our collaborators. So that there is a responsible consumption by all our customers and reduce plastic waste we use the exchangeable token for the polycarbonate glass.

We really have an exceptional staff.

We hope to see you again.

Greetings

Beoordeeld op 20 oktober 2019

Positief weekend met een spijtige negatieve wending, hotel is mega-goed, eten zelfs nog beter, bediening en properheid perfect ! Spijtig van een groep van 70 Zweedse jongeren die totaal geen respect voor anderen toonden, veel lawaai met zich meebrachten en ervoor zorgden dat anderen geen gebruik meer konden maken van de Wifi … echt spijtig, want hotel is anders een echte aanrader …

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 6 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wat een teleurstelling na zo lang sparen!
We komen aan 2 volwaardige kamers betaald 11u aankomen en kregen een familiekamer incheck na 14u met een deur zo dun als een gordijn, elke nies hoor je van de andere kamer. We zijn hiermee naar de balie gegaan ze konden/wouden niks doen alles was moeilijk! na een telefoontje van Jetair kon dit enkel in orde komen . Deze was wel niet zo lief tegen Yolanda vonden we wel erg.. maar wij waren ook gefrustreerd dit heeft 2 volledige dagen geduurd. Hierna was het drinken redelijk duur hebben we ook 2 dagen moeten proberen om all in te krijgen bij het hotel was dit 1200 euro voor middageten 8dagen en drinken we hadden al half pension. Bij jetair was dit nog altijd meer als 600 euro, maar scheelt veel.
Dan komen we tot de conclusie dat er boven een leuke panorama bar is enkel natuurlijk niet voor ons. Hier zijn gele bandjes, rode bandjes, blauwe bandjes enkel voor all in... als je dan in Engeland hebt geboekt en een geel bandje hebt mag je boven lekker koffie nemen en allerhande met all in België... heb je een blauw bandje mag je uitdrogen. Service enkel aan de bar er wordt niet geserveerd.. nergens enkel als je meer als die reis + 600 hebt betaald, maar geel wordt bediend als royalty.
Je hebt een blauw bandje en 2 jetons voor deze jetons moet je 50 Euro betalen voor ! Handdoek 20 Europa borg..
Wij hebben een geweldige band met al de klanten van het hotel maar sommige garcons die service zouden moeten geven doen het niet.
John, yolanda, Isabelle en een kleinere man van de receptie zijn echte ware entertainers en geven echte service! Bravo
Dus er waren geen coints kregen we een briefje, mijn broer wou al naar het hotel gaan ik met steunkousen en mijn moeder met haar knieband duurt wat langer..transfers tot 20uur is echt wel een positieve ervaring met Jorge en zijn toffe collega!
Dus mijn broer kreeg geen drinken ondanks zijn all in. Hij moest betalen voor zijn 1 spuitwater tot hij de receptie na 3 dagen miserie erbij riep..Mijn broer had uit ellende betaald omdat hij uitgedroogd was om toch maar drinken te krijgen.. kreeg hij na betalen drank van José. . dag erna gaat dezelfde julia naar onze ouders en noemt mijn broer ondankbaar??!
Na de eerste avond we hebben 2 coints en 1 plastieken beker, hij brengt deze terug Julia noemt hem een dief, ik ga met Julia praten gaat deze zwaar in discussie.. en zij blijft ruzie maken tot ik letterlijk zeg ken jij klanten service?
Bij de animatie van de geweldige Isabelle! blijft José die het drankje niet wou geven toen ons op toezicht houden
Als de garcon je glas meeneemt zonder dat je dit ziet.. jammer dit is 2 keer voorgevallen met mensen rondom ons.. die hadden gelukkig per ongeluk van de garcon een paar keer extra plastieken bekers gekregen en hierdoor meer coints ter beschikking.
Ze hebben deze dan gelaten voor ons.. Die we dan hebben gekregen niet voor geld maar voor de regeling van 23u trekt u plan, je betaald je drank, licht gaat uit, ga gewoon slapen want je kan nergens terecht 12u bar dicht.
Nu wouden we deze gebruiken en werd Alex onbeleefd en wou deze beker niet geven.
Ik heb gevraagd begrijp het toch maar bleef belachelijk doen .. want uiteindelijk was dit niet voor geld..
Ik ben al in veel hotels geweest, maar nog nooit zo "verschillend"behandeld..
We hebben zonet 19.40 gevraagd of onze kamer zou kunnen gekuisd worden en verse handdoeken.
Just saying. ..

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

weekje verbleven in Sun Albir Palace. Alles bij elkaar toch meegevallen maar het zeker geen 4* waardig. Hotel ziet er van buitenaf vrij modern uit maar binnenin verouderd. Het is rustige gelegen, wel op een hoogte en dus een 15' stappen naar strand maar dat weet je op voorhand. Hetgeen ons erg tegenviel was de (on)vriendelijkheid van personeel. Zowel aan de receptie als in restaurant is men niet vriendelijk. Er was één garçon die echt zijn best deed maar de anderen totaal niet. Ook totaal geen kennis was wijn. Eten is een poespas van vanalles die moeilijk te combineren is, we gingen dus 3x uit eten. Het is geen 4* hotel maar eerder een goed 2 of 3*. Kamer OK, ligging OK, maar het het heeft zoals vermeld ook heel wat nadelen.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 24 september 2019

We verbleven er in september: vooral oudere mensen brachten hier hun (langere) vakantie door. Het hotel is hoger gelegen. Als je een kamer met uitzicht op zee hebt, ben je een geluksvogel! De voettocht naar zee en terug is minder moeilijk dan het op het eerste gezicht lijkt.
Het hotel zelf is proper en netjes ingericht. Onze kamer had enkel een douche, maar hij werkte prima! Zoals ook de andere beoordelingen vermelden, waren de matrassen van het bed echt véél te zacht... Jammer.
Dit maakt dat ik het hotel geen 4 sterren waard vind, maar een 3+.
Het restaurant is eerder pover ingericht, maar het eten is veelzijdig en lekker. Als je hier met honger van tafel gaat, is dat je eigen schuld.
Het is heerlijk om op warme avonden een glas te drinken op het mooi verlichte terras.
In sommige beoordelingen is ook te lezen dat het personeel eerder aan de onvriendelijke kant is. Inderdaad, sommige mensen vinden het moeilijk om vriendelijk te zijn, maar als je ziet hoe ze in looppas (echt!) hun taak vervullen, begrijp je dit. Nochtans hebben we - ondanks hun drukke job - ook zeer vriendelijke obers en diensters ontmoet! Eén ding wil ik toch vermelden: het zou fijn zijn als de receptionist(e) wat vriendelijker de gasten zou ontvangen en begroeten wanneer ze weer in het hotel aankomen. We hebben maar één vriendelijke receptionist ontmoet: degene die ons 's morgens om 3 uur uitcheckte en ons een veilige terugreis wenste.

Datum van verblijf: september 2019