“Ideaal voor familie- en vriendenfeesten”
Beoordeling van Vintage

Vintage
Geclassificeerd als nr. 8 van 32 Restaurants in Kontich
31 mei 2018 beoordeeld

Vele restaurants verliezen aan kwaliteit van zodra je er met een grote groep komt aanwaaien.
Vintage leent zich perfect tot een degelijke feest.
Ruimte zat. Een heerlijk kader midden de velden en toch makkelijk bereikbaar.

Bediening en gerechten bleven op hoog niveau ondanks het feit dat we met een dertigtal vrienden samen bediend werden en er daarnaast nog individuele tafels werden.

Een aanrader!

26 april 2018 beoordeeld

Ontvangst was aangenaam, vlot en correct. Amuses waren verrassend en prikkelend. De viergangenmenu verliep vlekkeloos met een prachtige bordschikking en verse producten, perfecte harmonie van smaken. Sommelier was zeer deskundig en correct informatief. Sfeervolle inrichting. Min-punt: geen aangevulde handdoeken op het toilet!

26 april 2018 beoordeeld

Wij waren hier tgv mijn verjaardag. Een verrassing want ik kende de zaak enkel van in de media. Maar wat de eigenaar en zijn kok op tafel toveren...is van een 'bijna sterren' niveau. Nuance eigenaar Thierry Theys opende de zaak enkele jaren geleden. Zijn sommelier Steven Wullaert nam de touwtjes over... en is geslaagd 'con brio' Het menu kan in 3, 4 of 5 gangen genomen worden. Er is variatie aan producten die mooi worden gepresenteerd. Het sterrengevoel, ja maar mss nét niet dat 'ietsje meer' maar er is nog groei marche. Het was in elk geval een meer dan geslaagde avond en de chef had nog een leuke surprise voor mij :-) De prijs valt nog mee voor het gebodene. De wijnen waren ook top, met een sommelier als CEO kan het ook niet anders. Besluit: dit is meer dan de moeite om eens te proberen. Bistro met ster allures.

29 maart 2018 beoordeeld

we kozen voor de viergangenlunch, prima amuses; alle gangenverzorgd en lekker, wijn per glas ook ok, al bij al een leuke eetervaring

17 maart 2018 beoordeeld

Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar, de ontvangst was zeer aangenaam.
Het eten ziet er zeer goed uit en heeft ook nog smaak.
Echt een aanrader, ook prijs/kwaliteit.

Reizigers die Vintage bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Antwerpen, Antwerpen

Kontich, Antwerpen

In Vintage geweest? Deel je ervaringen!