“lekker en verzorgd,”
Beoordeling van Vintage

Vintage
Geclassificeerd als nr. 8 van 32 Restaurants in Kontich
29 maart 2018 beoordeeld

we kozen voor de viergangenlunch, prima amuses; alle gangenverzorgd en lekker, wijn per glas ook ok, al bij al een leuke eetervaring

17 maart 2018 beoordeeld

Dit restaurant is zeker voor herhaling vatbaar, de ontvangst was zeer aangenaam.
Het eten ziet er zeer goed uit en heeft ook nog smaak.
Echt een aanrader, ook prijs/kwaliteit.

Datum van bezoek: februari 2018
17 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed gegeten, zelfs een kleine aanpassing in de menu was geen enkel probleem. Ik vroeg ook een sapje omdat Ik geen alcohol drink en er werd spontaan een fris smaakvol sapje gemaakt met mandarijn en gember etc. Ook echt een prachtig en zeer gezellig pand. Ook op de bediening was echt niets aan te merken. Prijs/kwaliteit correct.

13 maart 2018 beoordeeld

na eerder kennis gemaakt te hebben met nuance, wilden we graag hier eens tafelen. heel rustig gelegen restaurant, leuke ontvangst, uitgebreide kaart.
iets voor ieders smaak te vinden hier. snelle en correcte service.
een echte aanrader als je een fijnproever bent.
wil zeker nog eens teruggaan

2 maart 2018 beoordeeld

In de weilanden in Kontich tussen Mechelsesteenweg en E19 ligt het rustige restaurant Vintage. Er is een ruime parking naast het restaurant. In de zomer kun je tafelen op het terras met uitzicht op de weilanden. Enkel wanneer de boeren mesten is het niet zo aangenaam !!! Het is een modern ingericht restaurant met vernieuwende gerechten en eveneens origineel opgediend. De uitbater heeft bij sterrenrestaurant NUANCE gewerkt. De menu's zijn aan te raden, lunch van 2 gangen en diner van 3,4 of 5 gangen. Het zijn heerlijke fijn gekruide gerechten, soms aparte smaken, maar zeer lekker. De porties zijn soms mss iets te klein, maar er wordt tevens lekker brood bijgeserveerd. Een aangename en hopelijk blijvende ontdekking. Prijzen menu's van 32 tot 60 €.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Vintage bekeken, bekeken ook

Aartselaar, Antwerpen
Kontich, Antwerpen

In Vintage geweest? Deel je ervaringen!