“Elk jaar opnieuw.”
Beoordeling van Osteria La Porta

Osteria La Porta
Reserveren met
Osteria La Porta is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 2 van 5 Restaurants in Monticchiello
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dit adresje zijn we reeds meerdere keren geweest en het blijft lekker.hadden niet gereserveerd ,maar we konden blijven.Binnen deze keer maar niet minder gezellig. De pasta was heerlijk. Lekkere wijn en prosseco. Ik kan alleen maar zeggen, als je in de buurt bent niet twijfelen gaan. Van anti pasto tot dolce, buonissimo. Doe de groetjes aan Daria .

2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat dit restaurant al vaker in de michelin gids staat aangeschreven verbaast ons niets!

Heerlijk gegeten, 3 gangen in totaal.
De gnocchi, risotto waren om te smullen!
Ricotta als desert was perfect in balans samen met de desertwijn geserveerd.

Prijzen zijn heel gunstig en de eigenaresse was zeer vriendelijk!

29 juli 2017 beoordeeld

Al bij ins eerste bezoek werden we ontvangen of we er vaker geweest waren, heel erg hartelijk en gastvrij.
De gerechten zijn heel erg goed bereid met lokale ingrediënten alles wat we hebben geprobeerd was voor herhaling vatbaar

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toscane en Val d'Orcia! Prachtig. Dan kunnen genieten van een heerlijke Italiaanse maaltijd op een uitzonderlijk terras is absolute top. Je kunt er genieten van buitengewone wijnen! Een absolute aanrader.

9 juni 2017 beoordeeld

Net naast de ingangspoort van Montichiello. Zestal tafeltjes beneden , nog enkele op de mezzanine en een klein terras met super uitzicht. Reserveren is aan te raden. Maar soms heeft een mens geluk. Ook zonder reservatie. Er was nog een tafeltje vrij. Vriendelijk onthaal. Heel lekker eten uitgebreide menu en wijnkaart. Bediening is normaal vlot maar door de drukte hebben we iets langer moeten wachten . Geen probleem voor ons maar als compensatie werd ons toch de koffie aangeboden. Bedankt. Prijs kwaliteit top.

Reizigers die Osteria La Porta bekeken, bekeken ook

Monticchiello, Pienza

Pienza, Province of Siena

In Osteria La Porta geweest? Deel je ervaringen!