“Fantastisch restaurant met uitstekende service”
Beoordeling van tasca do celso

tasca do celso
Geclassificeerd als nr. 4 van 67 Restaurants in Vila Nova de Milfontes
Keukens: Portugees
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier genoten van een heerlijk diner. Het is er zeer druk dus reserveren is gewenst. Tot laat in de avond werd er op een tafel gewacht. Service is uitstekend en professioneel. Kwaliteit van het eten en drinken is zeer goed. We hadden een hele fijne avond.

Datum van bezoek: april 2018

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Van de buitenkant weinig speciaal, van binnen mooi en groot. Het restaurant zit aan het eind van de avond helemaal vol, al is het niet rumoerig. Personeel is vrij nors en niet echt geïnteresseerd. Eten daarentegen is super. De prijzen zijn redelijk, rond de €17,50 per hoofdgerecht. Let op: brood en olijven kosten extra.

Datum van bezoek: mei 2018
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enkele dagen geleden zijn we hier met vrienden gaan eten. Het was super lekker, erg goede huiswijn en fantastisch lekker vlees met lekkere bijgerechten geserveerd.

Datum van bezoek: november 2017
11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren van plan naar Ritual te gaan maar deze was al gesloten voor de winter. Op advies van onze gastheer naar dit restaurant gegaan. Bij binnenkomst een erg indrukwekkende wijncollectie. We hebben een rumpsteak platter voor twee personen besteld. Deze zag er heerlijk uit en de steak werd aan tafel gesneden en vervolgens opgediend met de rest van het gerecht. Vriendelijke ober die tijd had voor een praatje. Goede prijs kwaliteit verhouding en een echte aanrader.

Datum van bezoek: november 2017
10 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier rosbief a la plancha met zoete aardappel, mais etc gegeten. Het was heerlijk. Ook de bijpassende rode wijn was top. Als dessert hadden wij bord met allemaal verschillende toetjes. Ook geweldig lekker. Dit restaurant is een toppertje

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die tasca do celso bekeken, bekeken ook

Vila Nova de Milfontes, Beja District

In tasca do celso geweest? Deel je ervaringen!