“Heerlijke pizza!”

La Bella Pizza
Geclassificeerd als nr. 6 van 62 Restaurants in Vila Nova de Milfontes
Keukens: Italiaans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ook al zijn we in Portugal - we hadden zin in pizza. En hier hebben we een ontzettend lekkere gegeten én een home-made panna cotta als dessert. Heerlijk gegeten!

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza met ham en pizza Prachtige dunne krokante bodem. Ook de nieuwe pasta geprobeerd Heerlijk met ricotta en spinazie. Lekkere toetjes! Ze hebben hun hoge ranking zeker verdiend!

14 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant voor de tweede maal bezocht tijdens een andere vakantie en het was wederom goed! Vooral het knoflookbrood met kaas en de Sangria vielen dit keer bijzonder goed in de smaak. Maar ook de salade, pizza en pasta waren erg lekker. Je kunt proeven dat alles heel vers is. Aardige mensen en goede sfeer.

18 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op onze eerste avond een pizza afgehaald. Uitgebreide keuze en vriendelijk personeel. We hoefde niet lang te wachten en de pizza was erg lekker.

5 juli 2015 beoordeeld

Aanrader, uitstekend restaurant, goede kwaliteit voedsel, vriendelijke en snelle bediening! Gezellig terras, gelegen aan een leuk straatje waar veel badgasten etc. voorbij lopen.

Reizigers die La Bella Pizza bekeken, bekeken ook

Vila Nova de Milfontes, Beja District

In La Bella Pizza geweest? Deel je ervaringen!