Beoordeeld op 9 mei 2017

Mooi bijzonder hotel, vriendelijke mensen, goed ontbijt. We hadden een tweepersoonskamer en er werd een stretchertje bijgeplaatst voor onze zoon. Dat lag niet zo lekker maar voor 1 nacht was het te doen.
De ligging is heel mooi met uitzicht op de baai en de Atlantische Oceaan in de verte.
We hebben er niet gedineerd want we wilden ook nog meer van het stadje zien.

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 31 maart 2017 via mobiele applicatie

Absolute aanrader. Zeer luxueuze kamer voor slechts 36,50. Van alle gemakken voorzien. In het hotel is een restaurant met populaire gerechten.
Het leuke van het gehele complex is dat t gerund lijkt door vriendelijke 20-ers.
In alles: prijs, kwaliteit en vriendelijkheid zou ik een volgende keer weer bij hen boeken.

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 21 november 2016

Wij hebben hier alleen gegeten, op doortocht. De voorkant met grote veranda kijkt uit over de oceaan. We hebben echt genoten van het mooie weer, het heerlijke eten en het uitzicht op zee. Het hotel zag er heel leuk uit, maar we hebben er dus niet geslapen. Een echte aanrader!!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 2 november 2016 via mobiele applicatie

We hebben een week in dit hotel doorgebracht. Het personeel is buitengewoon vriendelijk. De kamers aan de voorkant hebben een prachtig uitzicht over een baai en de Atlantische Oceaan. Het eten ' s avonds is buitengewoon afw isselend. Ofwel Portugese buffetten, ofwel een pasta of pizza, ofwel een biefstuk gegrild op de steen.
Er is een heerlijk terras, waar we begin november nog buiten konden eten.
In de buurt zijn enorm veel afwisselende wandelingen te maken.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 28 september 2016 via mobiele applicatie

Net hotel, mooie hal indeling je kunt met de trap of helling naar je kamer.
Schone kamer + badkamer.
Vriendelijk personeel.
Fijn zwembad water wel fris.
Ontbijt is ok voor ieder wat wils.
Hotel is erg centraal gelegen ten opzichte van het centrum en het strand.

Datum van verblijf: september 2016