13 september 2017 beoordeeld

Het was weer een feest. Fijne kamer ,geweldig ontbijt en prima eten en drinken tegen zeer acceptabele prijs.Echt een aanrader.Wat een geweldige locatie aan de Ijssel.Klein dorpje vlak bij Heerde.
Prima voor weekendje er op uit!!!!ZEKER DOEN

Kamertip: kamers met uitzicht op de Ijssel
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
20 april 2017 beoordeeld

Op een mooie warme zondag in april was er veel te weining personeel. Het hele terras was vol en af en toe kwam er iemand om een bestelling op te nemen of af te leveren. Dit ging allemaal zeer inefficient )bediening moest ook nog de drankjes zelf inschenken). Resultaat, ruim 20 minuten wachten op je drankje (tegen ook nog eens hoge prijs).

• Verbleef: april 2017, reisde met een partner
13 december 2016 beoordeeld

Een nacht hier in een celachtige 2 persoonskamer achter het hotel, apart van het restaurant doorgebracht. Het was een blamage.
Bedden lagen wel goed, maar je hebt nog geen meter ruimte vanuit bed naar de muur. Je zitje is een tuinzitje met dunne kussens. de kussens op het bed van kamer 7 zijn velletjes gevuld met bollenvulling... niet op te slapen.
Badkamer is super klein, de waterstraal goed en warm.
De giller was dat de verwarming bestond uit een 25 cm. hoog elektrisch kacheltje ...en het was buiten die nacht 5 gr. onder nul. Hebben het niet aan laten staan gedurende de nacht, te gevaarlijk!
En o, ja, de kamer is te bereiken via een open ijzeren steile trap, dus niets voor minder validen.
Op het ontbijt is niets aan te merken, alleen dat alles afgeteld was, zelfs de borden... en toen wij verse jus d' orange wilden pakken waren sinaasappels op, want iemand had 2 glaasjes i.p.v een.. ik bedoel maar. Wel was daar de vraag of gebakken of gekookte eitje, wat goede service bleek.
Het lijkt ons wel mooi als je 's zomers iets wil drinken na een fietstocht, want dan moet het erg mooi zijn om achter op het terras te zitten

Kamertip: vraag een ijsselkamer met uitzicht op de ijssel. dat is mooi, de rest is niks.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
24 augustus 2016 beoordeeld

Een klein hotel met een goede ligging. Je kijkt mooi over de Ijssel uit en kan met een voet/fietspontje zo naar de overkant. Daar ligt een oude steenfabriek met er omheen een natuurgeied. Vele mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Het hotel heeft wel wat achterstand in onderhoud maar is goed te vertoeven. De eigenaars doen hun best om je het goed naar je zin te hebben

Kamertip: kamers aan de achterzijde hebben zicht op de IJssle. Moet iets meer voor betaald worden.
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk uitzicht op de ijssel vanaf het terras. Mooi gelegen direct bij het voetgangerspontje dat je naar de overkant brengt.

In onze kleine moment opname waren we minder tevreden over de bediening.

Tien minuten nadat wij onze cappuchinos al opgedronken hadden werd het door ons bestelde stukje appeltaart op de tafel geplaatst door de bediening die verder niets zei. Een vergissing is menselijk (en acceptabel) maar weglopen zonder iets te zeggen op een rustig terras is minachting voor de klant.

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner