Hotel Continental(Zola Predosa)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis parkeren
Amati Design Hotel(Zola Predosa)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 53% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 53% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Borgo delle Vigne(Zola Predosa)
TripAdvisor
  • Restaurant
  • Gratis parkeren
La Bella Zola B&B(Zola Predosa)
Belvedere(Zola Predosa)
Zie aanbieding
B&B Zola Piccola(Zola Predosa)
Ghironda Resort(Zola Predosa)
TripAdvisor
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige kamer met twee uitstekende tweepersoonsbedden. De airco was heerlijk en noodzakelijk. Het zwembad op het dakterras is mooi en het ontbijt was subliem. Het enige verbeterpunt zou het ontbreken van handdoeken bij het zwembad kunnen zijn.

Verbleef: juli 2017
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven twee nachten in dit hotel. de tweepersoonskamers waren volgeboekt waardoor we een driepersoonskamer hadden. Een ruime kamer met een patio buiten. Mooie badkamer van alle gemakken voorzien. We konden al onze spullen goed kwijt in de kamer. Het hotel is erg groot waardoor je kunt verdwalen.
De tweede dag hebben we aan het zwembad op de derde etage gelegen. Het was rustig en konden op een bedje liggen.
In de ochtend hadden we een heerlijk ontbijt. Er was veel keuze! In de buurt van het hotel is niet zoveel te doen, als je met de auto bent, ideaal. We hebben op ongeveer een kilometer afstand heerlijk gegeten bij een plaatselijk restaurant waar ook veel Italianen kwamen. Ik zou graag nog eens terugkomen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
21 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer ruim hotel waar je kan verdwalen in de gangen. In de kamer ligt parket en de badkamer heeft een goede douche, maar op kraan voor je handen onder te wassen staat veel te veel druk waardoor je T-shirt meestal een beetje nat is.

Het is een zakenhotel, maar het personeel kan niet zo goed Engels! Het zwembad (op de derde verdieping, dat tussen verdieping 1 en 0 ligt (heel raar)) is zeer koud voor de maand Augustus maar wel open tot 22:00.

De WiFi is gratis, open netwerk en zeer snel. Verblijf in kamer 132.

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
4 juni 2015 beoordeeld

Hotel net buiten bologna, met een mooi aangelegd zwembad waar je heerlijk bij kunt komen na het bezichtigen van bologna. Jammer dat sommige medewerkers van de receptie bijna geen Engels spraken dit was erg onhandig met vragen over de omgeving. De kamer was niet groot maar wel schoon het bed lag niet erg lekker. Het ontbijt is zoals in bijna alle hotels een buffet met van alles en nog wat en werd goed aangevuld wij waren een keer erg laat maar er werden toch warme croissants gebracht. Bij het restaurant gegeten dit was middelmatig en wij waren de enige gasten in een zeer grote ruimte ook hier werd weer matig Engels gesproken.

Kamertip: Een kamer op de derde verdieping bij het zwembad is prettig als je gebruik wil maken van het zwembad.
  • Verbleef: juni 2015, reisde met vrienden
4 januari 2014 beoordeeld

In dit hotel zijn we een week gebleven.
Wij waren tijdens ons verbleef bijna de enige in het hotel. Wel savonds veel zakenlui.
Zeer nette kamer, erg schoon alleen het uitzicht viel wat tegen; pal op een berg. Maar we waren toch alleen maar daar om te slapen. Zwembad en sauna waren prima in orde. Goede wifi. Ontbijt was goed, veel keus.
De lokatie is wat afgelegen, maar met de auto ben je met 20 min in een grotere stad.

• Verbleef: juli 2013