“Te duur”
Beoordeling van Casa Grec

Casa Grec
Geclassificeerd als nr. 5 van 111 Restaurants in Argostolion
Keukens: Frans, Grieks, Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie binnen tuin met een geweldige sfeer.
Goede bediening en mooie kaart.
Eten is prima.
Maar,.....prijs/kwaliteit niet goed.
Voor de prijs niveau in Griekenland te duur.
Met name de wijn is veel te duur voor wat je krijgt.Wel erg populair en reserveren is nodig in hoog seizoen.

Datum van bezoek: september 2019

16 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, goede service en niet te duur. Zeer leuke binnentuin. Ze vragen bij binnenkomst of je gereserveerd hebt. Dat hadden we niet. We kregen toch een mooie tafel maar wel met verzoek binnen 1,5 uur klaar te zijn. Dat lukte prima. We waren er om 1945. Als je later komt is het vol. Dus wees op tijd. Was erg lekker en goed.

Datum van bezoek: augustus 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze vakantie zijn we hier 3 keer geweest , alle keren was het eten perfect en heerlijk. Ook is de bediening erg vriendelijk , 1 keer onze rekening kwijt geraakt dus duurde het allemaal wat langer , maar geen probleem ons drinken werd van de rekening gehaald en een paar keer excuses aangeboden super !

Datum van bezoek: juli 2019
1 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn er in juli gaan eten. Was super! Leuke bediening welke goed Engels kan. Reserveer indien mogelijk!

Datum van bezoek: juli 2019
20 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier gegeten. Het restaurant is niet groot maar daardoor wel de juiste aandacht van de gastvrouw. De kaart is niet heel groot maar dat is geen enkel probleem. We hebben hier heerlijk gegeten. Probeer de Chef Special!
En last but not least. De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Casa Grec bekeken, bekeken ook

In Casa Grec geweest? Deel je ervaringen!