“Mooie zaak spijtig van het personeel”
Beoordeling van Del Arte Serris

Del Arte Serris
Geclassificeerd als nr. 14 van 67 Restaurants in Serris
Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker gegeten (pizza met geitenkaas en honing) lekker luchtig pizzadeeg. De ober moet of een andere job kiezen of een nachtje beter slapen. Onze aperitief kwam pas na onze pizza, we hebben 30 min moeten wachten op de rekening (in zijn sectie zaten er maar 4 tafeltjes waaronder die van ons) de andere tafels waren niet afgeruimd. Dus leuke en lekker avond enkel spijtig van die ober.

25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten,goede bediening waarbij je zowel de mogelijkheid hebt om in korte tijd lekker te eten of uitgebreid te gaan tafelen. Past jaar geleden ook gegeten en zal ook niet de laatste keer zijn.

18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne snelle bediening terwijl het vrij druk is. Prima eten voor een normale prijs. Zit in een foodcourt maar dat is niet storend, het lijkt een beetje op een oud treinstation. Kwalitatief behoorlijk Italiaans en daarmee dus ook zeer smaakvol.

8 juni 2016 beoordeeld

Een filiaal van restaurantketen Del Arte ligt in de food court, ingang Place de Toscane, van het grote winkelcentrum CC Val d'Europe. De Arte heeft een prima prijs-kwaliteit verhouding, vooral de menu's. Het restaurant had voorheen een gezellige Italiaanse inrichting, na de verbouwing een moderne strakke uitstraling. Het eten is na de verbouwing nog steeds goed en de bediening vriendelijk, de sfeer is door de moderne inrichting iets minder geworden. Er is daarnaast een ruim terras waar gratis wifi te ontvangen is. Ook bieden zij de mogelijkheid om het eten mee te nemen. Vaak een lange rij maar over het algemeen komt toch snel een tafel vrij.

27 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed pizza restaurant, vriendelijk personeel en zeer snelle service. Zeer gevarieerde kaart en ook aanpassingen zijn hierin mogelijk!

Reizigers die Del Arte Serris bekeken, bekeken ook

Chessy, Marne-la-Vallée

Serris, Marne-la-Vallée
Serris, Marne-la-Vallée

In Del Arte Serris geweest? Deel je ervaringen!