“Opdringerig personeel”
Beoordeling van Strandpaviljoen Zee en zo

Strandpaviljoen Zee en zo
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Petten
4 weken geleden beoordeeld

Vandaag voor het eerst een bezoek gebracht aan Petten aan zee en na een strandwandeling even wat te drinken en eten nemen bij Zee&Zo dachten wij.
We zaten nog niet en werden al gelijk overrompeld door een serveerster met de vraag “wat kan ik voor u inschenken” ? Wij wilden nog even kijken op de kaart wat er zoal te krijgen was. Nog geen minuut later was zij er alweer. “Weet u het al” ??? Heeft u 1 biertje en een green tea.
Even later stond dat op ons tafeltje. Gewoon ICE tea uit een pak in een glas met een ijsklontje. Weinig gevoel voor hoe het gezellig op tafel geserveerd kan worden.
Wij hadden voor onszelf al besloten om hier geen eten te bestellen. Na een poosje waren onze glazen nog niet leeg, en ja hoor daar stond zij weer met haar ingestudeerde vraag “kan ik nog wat voor u inschenken” ?
Waarop ik haar op mijn glas wees en zei dat hij nog niet leeg was.
Heel erg opdringerig en hierdoor zullen wij hier niet meer komen.

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een avond eind augustus 2019 zijn we hier wezen eten. Opvallend was dat de bedrijfsleiding veel oog en overzicht had over de zaak. De medewerker die wij aan tafel hadden was gehaast en had geen oog voor de mensen, niet bij ons en niet bij anderen. Eten was goed en mooie portie. Wel een aandachtspunt is te zorgen voor een andere kwaliteit thee. Mooie locatie en we komen nog eens terug.

31 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je merkt er niets van dat dit de enige strandtent in Petten is, de service is hoog en snel. Wij hebben er een heerlijk cappuccino gedronken toen we net op het strand waren en tussen de middag geluncht, beide keren snel en vriendelijk geholpen. Wellicht een tip voor mensen die in het bezit zijn van een GPK, je kan boven aan de dijk je auto kwijt op de gereserveerde plaatsten.

27 augustus 2019 beoordeeld

Lekker bruin gebakken friet, frisse salades, verrassende guacamole, heerlijk gebakken sliptong. Grote portie voor 1 persoon voor een goede prijs. Koffie en thee met een lekker stukje karamel blokje. Vriendelijke bediening!

14 juli 2019 beoordeeld

Wij hebben vandaag bij zee en zo een borrelplank en wat te drinken genomen. De wijnkeuze is prima (5 soorten witte wijn), echter zijn ze niet heel lekker. De borrelplank viel enorm tegen. Voor €21,50 krijg je 6 bakjes met: guacamole, rendang, kipkluifjes, calamaris, gefrituurde mosselen & olijven. Daarnaast krijg je een aantal plakken brood.

De guacamole en inktvisringen waren wel lekker. De gefrituurde mosselen zouden rechtstreeks van het menu moeten verdwijnen. Vies & taai. Ook de kip was veel te ver doorbakken en de rendang koud. Twee van ons vier zijn er ook misselijk door geworden.

De bediening was wel aardig.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Strandpaviljoen Zee en zo bekeken, bekeken ook

In Strandpaviljoen Zee en zo geweest? Deel je ervaringen!