“Heel verzorgd hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Neptune Pwani Beach Resort & Spa
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Pwani Mchangani
25 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel, proper, lekker eten, mooi strand. Echt de moeite waard. Zeker doen: snorkelen aan het Mpenda eiland. Super mooi. En een wandeling naar het rif 500 meter van het strand. Je kan alle uitstappen boeken bij de gasten op het strand, de prijs is te doen. En het is in orde.

Verbleef: Juni, 2015, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Neptune Pwani Beach Resort & Spa
Bekijk de nieuwste beoordelingen

17 januari 2015 beoordeeld

wij hebben de promokamer genomen en die was heel mooi en ruim, afgelegen van alle drukte en zeer rustig gelegen op een heuvel ! het enige nadeel zijn de vele trappen maar wij vonden dit niet erg, zo houden we onze conditie op peil ! de beachboys zijn zeer vervelend en opdringerig, alsook de russen vormen wel degelijk een probleem ! voor de rest een mooi hotel en zeer vriendelijke mensen, lekker eten , veel zon en een mooi strand die heel netjes is! de moeite waard om voor dit hotel te kiezen! opgepast, aan de receptie kennen ze hun prijzen wanneer je een taxi nodig hebt !

Kamertip: promokamer
  • Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
11 oktober 2014 beoordeeld

Wij zijn eind September / begin oktober in totaal 16 dagen in dit hotel geweest. Het hotel is een absolute aanrader! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt direct aan het strand waar het personeel je cocktail komt brengen. Totaal geen last gehad van muggen of ander ongedierte. Het eten in het hoofdrestaurant is erg goed en zorgt voor variatie. Het Indische en Italiaanse restaurant zijn ook aan te raden. Wij hebben weinig last gehad van de beachboys, als je er niet op zit te wachten dan moet je dit gewoon duidelijk laten merken. Wat ons opviel was dat er bijna geen kinderen in het hotel aanwezig zijn. Op onze kamer was niets aan te merken, iedere dag was alles schoon en fris. 'S avonds was er entertainment op het resort wat wel gezellig is maar niet hoogstaand. Wij hebben 5 excursies geboekt en deze zijn allemaal de moeite waard geweest. Stone Town, Spice tour, Safari Blue tour, Jozani Forest en Prison Island. Stone Town is een erg oude en mooie stad. Een soort Fata Morgana zoals in de efteling. Al met al een zeer geslaagde vakantie.

Kamertip: Probeer bij het zwembad te zitten met je kamer zodat je de 55 trappen kan mijden.
  • Verbleef: September, 2014, reisde met een partner
15 september 2014 beoordeeld

Wij verbleven begin september 2 weken in dit hotel. Het is een aanrader. Het hotel is mooi, gezellig en alles inclusief de tuinen en het zwembad zijn goed verzorgd. De kamers zijn netjes en ruim. Rond 17u komen ze de kamer klaarmaken voor te slapen en sprayen nog eens tegen de insecten.
Het eten is lekker en van goede kwaliteit. Het Indische en Italiaanse restaurant zijn zeker de moeite. Wij waren blij dat we hier een onbeperkt aantal keren mochten gaan want ook al is het eten in het hoofdrestaurant lekker, het is vaak hetzelfde (zeker als je 2 weken blijft, net als de entertainment).De bediening is super, altijd vriendelijk en beleefd. Beste service tot nu toe.
De beachboy's en de muggen vallen enorm mee.

Enkele nadelen:
- wij hebben veel regen en bewolking gehad (kan natuurlijk niemand iets aan doen)
- de huisjes zijn niet echt geluiddicht, ik werd zelfs wakker van de regen om nog te zwijgen van het luidruchtige vrolijke personeel.
- er is niet zo heel veel te doen op het eiland

Kamertip: Kies best een kamer aan het zwembad. De andere huisjes zijn hogerop gelegen en dan moet je min 55 on ...
  • Verbleef: September, 2014, reisde met familie
1 september 2014 beoordeeld

We hebben hier een week verbleven , na onze safari,
Is echt de moeite , super attent en vriendelijk personeel .
Ook de villa waar we in verbleven was echt superrrrrrrr, direct aan het strand

Gaan we zeker nog eens terug

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner
3 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met 2 tijdens het WK een week gebleven.
Prachtig hotel. Eten inderdaad zoals al beschreven op trip adv niet breed qua assortiment, maar super lekker. Elke avond gesmuld, lekker vers en veel gezonde keuzes indien gewild.
Personeel ook enorm vriendelijk. Geen enkele vraag is teveel.
Het is ook een zeer proper hotel, ruime kamers.
Gezellige bar savonds.
De lokale bevolking die op het stand wacht om je iets te verkopen tot als je de zee ik wilt duiken ben je na 2 dagen wel erg moe...
Maar al de rest was gewoonweg paradijselijk.
Echte aanrader!

Verbleef: Juni, 2014, reisde met een partner
15 januari 2014 beoordeeld

Heerlijke tijd gehad,heel lekker eten ,niet de grote buffetten zoals in vele All in hotels, maar wel elke dag iets anders ,en heel lekker klaargemaakt ,personeel erg vriendelijk ,kamers proper ,alleen beetje weinig kastruimte , als je excursies boekt vraag aan de masai jongens op het strand naar Bennidict , bij hem boek je aan de helft van wat de touroperator vraagt ,en heel goed in orde ,voor een masage ga naar Natasia rechts van hotel
Voor meer info mag je mij altijd contacteren may.sneyers@gmail.com

Verbleef: December, 2013, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Pwani Mchangani in overweging
op 2.6 km afstand
500 beoordelingen
op 24.2 km afstand
DoubleTree by Hilton Resort Zanzibar - Nungwi
op 43.5 km afstand
Zanzibar White Sand Luxury Villas & Spa (Relais & Chateaux)
Prijzen weergeven

In Neptune Pwani Beach Resort & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Neptune Pwani Beach Resort & Spa

Adres: P.O. Box 3400, Pwani Mchangani 3400, Tanzania
Locatie: Tanzania > Zanzibar Archipel > Zanzibar > Pwani Mchangani
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Pwani Mchangani
Prijsklasse: € 288 - € 697 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Neptune Pwani Beach Resort & Spa 5*
Aantal kamers: 154
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com en Hotels.com, dus je kunt je reserveringen bij Neptune Pwani Beach Resort & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sandies Neptune Pwani Beach Hotel Pwani Mchangani
Neptune Pwani Beach Kiwengwa
Neptune Pwani Beach Hotel Kiwengwa

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?