Sofia Sea View(Pwani Mchangani)
Moonshine Villa(Pwani Mchangani)
  • Bar/lounge
Villa Kipara(Pwani Mchangani)
Zie aanbieding
Waridi Beach Resort & Spa(Pwani Mchangani)
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Silver Sands Beach Hotel(Pwani Mchangani)
Zie aanbieding
Waikiki Zanzibar Resort(Pwani Mchangani)
Orbitz.com
  • Inclusief ontbijt
The Dhow Club, Zanzibar(Pwani Mchangani)
  • Gratis parkeren
Surfescape Village - Zanzibar(Pwani Mchangani)(Heel veel waar voor je geld!)
Orbitz.com
  • Gratis parkeren
Pwani Vanilla House(Pwani Mchangani)
Agoda.com
17 januari 2015 beoordeeld

wij hebben de promokamer genomen en die was heel mooi en ruim, afgelegen van alle drukte en zeer rustig gelegen op een heuvel ! het enige nadeel zijn de vele trappen maar wij vonden dit niet erg, zo houden we onze conditie op peil ! de beachboys zijn zeer vervelend en opdringerig, alsook de russen vormen wel degelijk een probleem ! voor de rest een mooi hotel en zeer vriendelijke mensen, lekker eten , veel zon en een mooi strand die heel netjes is! de moeite waard om voor dit hotel te kiezen! opgepast, aan de receptie kennen ze hun prijzen wanneer je een taxi nodig hebt !

Kamertip: promokamer
  • Verbleef: december 2014, reisde met een partner
11 oktober 2014 beoordeeld

Wij zijn eind September / begin oktober in totaal 16 dagen in dit hotel geweest. Het hotel is een absolute aanrader! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het hotel ligt direct aan het strand waar het personeel je cocktail komt brengen. Totaal geen last gehad van muggen of ander ongedierte. Het eten in het hoofdrestaurant is erg goed en zorgt voor variatie. Het Indische en Italiaanse restaurant zijn ook aan te raden. Wij hebben weinig last gehad van de beachboys, als je er niet op zit te wachten dan moet je dit gewoon duidelijk laten merken. Wat ons opviel was dat er bijna geen kinderen in het hotel aanwezig zijn. Op onze kamer was niets aan te merken, iedere dag was alles schoon en fris. 'S avonds was er entertainment op het resort wat wel gezellig is maar niet hoogstaand. Wij hebben 5 excursies geboekt en deze zijn allemaal de moeite waard geweest. Stone Town, Spice tour, Safari Blue tour, Jozani Forest en Prison Island. Stone Town is een erg oude en mooie stad. Een soort Fata Morgana zoals in de efteling. Al met al een zeer geslaagde vakantie.

Kamertip: Probeer bij het zwembad te zitten met je kamer zodat je de 55 trappen kan mijden.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
15 september 2014 beoordeeld

Wij verbleven begin september 2 weken in dit hotel. Het is een aanrader. Het hotel is mooi, gezellig en alles inclusief de tuinen en het zwembad zijn goed verzorgd. De kamers zijn netjes en ruim. Rond 17u komen ze de kamer klaarmaken voor te slapen en sprayen nog eens tegen de insecten.
Het eten is lekker en van goede kwaliteit. Het Indische en Italiaanse restaurant zijn zeker de moeite. Wij waren blij dat we hier een onbeperkt aantal keren mochten gaan want ook al is het eten in het hoofdrestaurant lekker, het is vaak hetzelfde (zeker als je 2 weken blijft, net als de entertainment).De bediening is super, altijd vriendelijk en beleefd. Beste service tot nu toe.
De beachboy's en de muggen vallen enorm mee.

Enkele nadelen:
- wij hebben veel regen en bewolking gehad (kan natuurlijk niemand iets aan doen)
- de huisjes zijn niet echt geluiddicht, ik werd zelfs wakker van de regen om nog te zwijgen van het luidruchtige vrolijke personeel.
- er is niet zo heel veel te doen op het eiland

Kamertip: Kies best een kamer aan het zwembad. De andere huisjes zijn hogerop gelegen en dan moet je min 55 onhandige trappen doen.
  • Verbleef: september 2014, reisde met familie
1 september 2014 beoordeeld

We hebben hier een week verbleven , na onze safari,
Is echt de moeite , super attent en vriendelijk personeel .
Ook de villa waar we in verbleven was echt superrrrrrrr, direct aan het strand

Gaan we zeker nog eens terug

• Verbleef: oktober 2013, reisde met een partner
3 juli 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier met 2 tijdens het WK een week gebleven.
Prachtig hotel. Eten inderdaad zoals al beschreven op trip adv niet breed qua assortiment, maar super lekker. Elke avond gesmuld, lekker vers en veel gezonde keuzes indien gewild.
Personeel ook enorm vriendelijk. Geen enkele vraag is teveel.
Het is ook een zeer proper hotel, ruime kamers.
Gezellige bar savonds.
De lokale bevolking die op het stand wacht om je iets te verkopen tot als je de zee ik wilt duiken ben je na 2 dagen wel erg moe...
Maar al de rest was gewoonweg paradijselijk.
Echte aanrader!

Verbleef: juni 2014, reisde met een partner