“Leuke vakantie in een paradijselijke omgeving...”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Neptune Pwani Beach Resort & Spa
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Pwani Mchangani
9 augustus 2012 beoordeeld

Juist terug van 2 weekjes Zanzibar in dit redelijk groot, maar goed verzorgd resort.
Sommige zichten zijn adembenemend!
Onze kamer lag helemaal links bovenaan, wat betekende dat we veel trappen moesten lopen.
Spijtig genoeg was het zicht vanop ons terras niet zo denderend en konden we maar een glimp van de zee zien.
De kamer op zich was groot genoeg en netjes. Kastruimte iets te weinig!
Safe,TV, minibar en mogelijkheid tot koffie of thee zetten aanwezig.
Zeer goed verzorgde aanplantingen met grote variatie aan struiken, bomen en bloemen!
Alles heel groen en tuinmannen van 7u 's morgens aan het werk!
Het personeel was supervriendelijk - in de bars, in het restaurant, de mensen die in de tuin werkten, --- kortom iedereen !
De maaltijden in buffetvorm waren verzorgd en afwisselend met ruim genoeg keuzemogelijkheden.
Spijtig genoeg geen vers fruitsap bij het ontbijt...
De drankjes (cocktails), biertjes en de wijn van het huis (rood en wit) hebben ons wel kunnen bekoren!
De beachboys en leurders op het strand gaven ons geen aangenaam gevoel.
De kinderen uit het nabije dorpje kwamen tijdens een strandwandeling letterlijk en figuurlijk in je broekzakken voelen wat er in zat en vroegen steeds om geld.
De Safari Blue is een leuke uitstap en zeker de moeite waard!
Ook een bezoek aan Stone Town gecombineerd met een Spice Tour vielen erg in de smaak.
Animatie 's avonds was gevarieerd, maar niet altijd even interessant : Massai-optreden, buikdanseresjes, acrobaten, Afrikaanse dans, lokale jazzy-band & de "Michael Jackson-act.
Volgens ons waren sommige acts tijdens de 2de week beter dan in de eerste week.
Al bij al : een erg mooie locatie, heel mooie tuinen, erg vriendelijk personeel en lekker eten!
5 sterren en een half ??? Voor Africa misschien...

Kamertip: indien kamer 112 - vraag een andere kamer!
  • Verbleef: Augustus, 2012, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Neptune Pwani Beach Resort & Spa
Bekijk de nieuwste beoordelingen

23 augustus 2011 beoordeeld

Wij zijn twee weken in Neptune Pwani Beach Resort geweest en beleefde een geweldige tijd! Het hotel ligt vlak aan het parelwitte zandstrand met helder blauwe zee... Dat staat alvast garant voor enkele paradijselijke zichten...
Op het strand zijn wel beachboys aanwezig, zij spreken je af en toe aan om o.a. excursies te verkopen, maar als je toont dat je niet geïnteresseerd bent, laten ze je gauw met rust. De strandstoelen van het hotel staan op een afgescheiden gedeelte, waardoor de beachboys je daar toch niet kunnen lastig vallen. Wij namen de aanwezigheid van de beachboys er graag bij... het heeft zijn charmes.

Het hotelpersoneel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, en doet alles steeds met de glimlach! De kamers zijn zeer proper en er wordt regelmatig met insecticide gespoten tegen de muggen. Af en toe kom je in de kamer een salamander tegen, maar zoiets is onvermijdelijk... Je zit immers in Afrika!
Wij hadden een kamer in het hogere gedeelte, waardoor we telkens verschillende trappen moesten doen. In het begin misschien wat vervelend, maar wel goed voor de conditie...

Ook het ontbijt, lunch en diner waren tip top in orde. Geen overvloedige keuze, maar meer dan voldoende! 's Ochtends worden verse pannenkoeken, wafels en eieren gemaakt. s' Middags en 's avonds wordt er verse pasta gemaakt en is er een grill. De buffetten waren steeds verzorgd en zeer afwisselend, hoewel het na twee weken misschien wat begon te vervelen, maar ik denk dat je dat in alle hotels wel hebt. Voor wat afwisseling kan je terecht in de pizzeria of in de snackbar tijdens de middag.
Opmerkelijk: de obers zijn fantastisch vriendelijk en staan steeds voor je paraat! Ze vragen telkens of je nog een drankje wilt (all-inclusive formule!), ruimen snel de borden af en slaan af en toe een praatje met jou. Is er iemand jarig, dan komen ze allemaal al zingend de jarige verrassen!

's Avonds is er meestal wat animatie, ofwel een optreden van een liveband, ofwel een acrobatenshow of masai-optreden. Het wisselt wat af. Meestal is het wel vrij vroeg afgelopen (zo tussen 22u30 en 23u) en buiten het hotel valt er weinig te beleven, maar dat stoorde ons allerminst aangezien we met een van de heerlijke cocktails bleven nagenieten in de bar!

Mocht je in dit hotel twee weken verblijven, boek dan zeker een of meerdere uitstappen. Aangezien er buiten het hotel weinig te beleven valt, is het dus leuk om af en toe een excursie te doen!

Verder niets op aan te merken. Tophotel met uitzonderlijke service, een aanrader!

Kamertip: Vraag een kamer op het lagere gedeelte, anders moet je telkens verschillende trappen op
  • Verbleef: Augustus, 2011, reisde met een partner
5 juli 2011 beoordeeld

Wij hebben een fantastische vakantie op Zanzibar gehad! Het is een prachtig eiland met een rijke geschiedenis. Er is veel te verkennen op het gebied van natuurschoon (land en zee), culturele invloeden, geschiedenis en huidige leefwijze. De locale bevolking is gastvrij en vriendelijk. Het hotel is echt een paradijs. Alles goed verzorgd en samen met het aangrenzende strand een waar paradijs. Er is veel aandacht besteed aan sfeer. Het was echt helemaal genieten!

Kamertip: kamers zeezijde lager deel
  • Verbleef: Juni, 2011, reisde met een partner
21 april 2011 beoordeeld

Pwani heeft ons van begin tot einde gecharmeerd. We hadden hier de tijd van ons leven en daarom zal Zanzibar voor eeuwig een plaatsje in ons hart krijgen. Het hotel was schitterend en de service uitstekend. Voor een honeymoon ideaal: kamer was versierd, wijn en fruit, een mooi etentje in het uitstekende restaurant,... Kortom: Perfect!

Als toerist lig je hoger dan het strand waardoor de beach boys niet bij je ligstoel kunnen komen. Dit is wel aangenaam omdat je dan toch je rust hebt. Maar toch raden we aan om met deze mensen eens te praten. We hebben hier kennis gemaakt met enkele Masai waar we tot op heden nog steeds contact mee hebben. s' avonds is er in het hotel niet veel te beleven dus gingen we nog op het strand en kwamen we bij hen terecht. Ze bouwden meteen een vuurtje op het strand en hier hebben we een hele avond zitten babbelen onder de sterren. Zalig!! De dag erna hebben we meer als een uur met het gedanst. Een unieke ervaring! Je doet hen een enorm plezier met gewoon het water en frisdrank van je kamer aan hen te geven. De dankbaarheid is enorm groot!

Voor ons was dit de reis van ons leven en volgend jaar gaan we terug om onze Keniaanse vrienden terug te zien! Een aanrader voor iedereen!! (alhoewel mindere aanrader voor kinderen)

• Verbleef: Mei, 2010, reisde met een partner
19 maart 2010 beoordeeld

In dit resort wordt je behandeld als royalty. De keuken is verfijnd, overvloedig aanbod en één van de beste die we al tegengekomen zijn. De kamer en badkamer zijn super ruim en zeer mooi en praktisch. Ook de spa is een bezoekje waard. Het strand op het domein is zodanig beplant dat je haast niet merkt dat er andere gasten zijn. (begin maart was het er ook heel rustig maar zeer zeer heet! Op het strand hebben we uitstapjes geregeld met Alex en Jonathan. Eerlijk en niet duur. De mensen op het strand proberen allemaal iets te verdienen maar, een eerlijk gesprek vinden ze ook wel fijn. Ook Sofia en Shany zijn lieve dames die pareo's, hennatatoes ed verkopen. Geef hen ook wat kleding en de kinderen snoep en speelgoed, je krijgt zoveel vriendschap van hen in de plaats. af en toe een dollar wordt ook zeer geapprecieerd. Top hotel!!!

• Verbleef: Maart, 2010, reisde met een partner
9 maart 2010 beoordeeld

Een uitstekend 5* hotel op een prachtige locatie . Gelegen in een zeer rustige zone .
pro's : -uitstekende keuken geleid door een oostenrijkse chef. - bijna geen animatie , dus een rustvakantie. -ideale temperatuur. -uiterst vriendelijk personeel. -Alles zeer goed verzorgd. -prachtige tuinen. - Ligstoelen en zetels in overvloed. - Alle snacks worden a la minute gemaakt de ganse dag. Contra's : Die moet ik echt zoeken....- Iets te weinig animatie s'avonds. - Je kan niet te voet buiten het hotel iets gaan doen .
Alles gaat er zeer rustig aan (pole pole ) maar je went er wel snel aan. Met een fooi (tip) verrichtten ze wonderen. Zeer mooie excursies te doen , maar je moet ze wel bij de beach boys boeken = 50% goedkoper dan je touroperator. Ga naar EDDY MURHY of OMAR SHARIF op het strand .Hij verzorgd alles perfect en is 100% betrouwbaar.
Al bij al een super vakantie , hier gaan we zeker nog eens terug.

• Verbleef: Maart, 2010, reisde met een partner
25 september 2009 beoordeeld

Wij waren van 8 Sept 2009 to 19 Sept 2009 in het zeer mooie Neptune Pwani beach hotel,
het was overweldigend. Eten ronduit goed, animatie kon iets beter, doch animators
( Charles, Ibrahim ) waren héél vriendelijk, en als je wat vroeg was er nooit een nee. Charles gaf er zelfs Swahili lessen, die ik een paar dagen gevolgd heb !
De infrastruktuur van het hotel was heel goed, propere toiletten ( héél belangrijk ), keukenpersoneel zéér vriendelijk, niets was teveel. Wij, Ron en Monique uit Deurne bij Antwerpen vinden dit hotel zeker een 9/10 waard.

• Verbleef: September, 2009, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Pwani Mchangani in overweging
op 2.6 km afstand
500 beoordelingen
op 24.2 km afstand
DoubleTree by Hilton Resort Zanzibar - Nungwi
op 43.5 km afstand
Zanzibar White Sand Luxury Villas & Spa (Relais & Chateaux)
Prijzen weergeven

In Neptune Pwani Beach Resort & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Neptune Pwani Beach Resort & Spa

Adres: P.O. Box 3400, Pwani Mchangani 3400, Tanzania
Locatie: Tanzania > Zanzibar Archipel > Zanzibar > Pwani Mchangani
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 2 van 6 hotels in Pwani Mchangani
Prijsklasse: € 283 - € 699 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Neptune Pwani Beach Resort & Spa 5*
Aantal kamers: 154
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Neptune Pwani Beach Resort & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sandies Neptune Pwani Beach Hotel Pwani Mchangani
Neptune Pwani Beach Kiwengwa
Neptune Pwani Beach Hotel Kiwengwa

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?