“Superlekker en heel toffe setting”
Beoordeling van Le Jardin Restaurant

Le Jardin Restaurant
Geclassificeerd als nr. 3 van 49 Restaurants in Saint-Valery-sur-Somme
1 oktober 2020 beoordeeld

Heel tof restaurant, zeer toffe bediening en vooral.... heel lekker!
We kozen als starter voor een tartaar van tonijn, supervers en top qua smaakbeleving.
Als hoofdgerecht kozen we voor gerookte schelvis met een risotto van tarwe.
Smaaksensatie!
Prijs-kwaliteit echt top! Wel best reserveren bij dit resto want we zagen veel mensen ontgoocheld afdruipen.
Locatie is ook echt top. Wij zaten buiten in de tuin, wat zeer aangenaam is om te zitten.

Datum van bezoek: september 2020

2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

vriendelijke bediening, leuk aangeklede en rustige tuin àchter het restaurant, en heerlijk eten. in dit restaurant waar maman de reserveringen doet, en de zoons de keuken runnen is het goed toeven. nèt een paar meter van de drukke hoofdstraat is de tuin een heerlijke plek om te eten. de kaart is niet heel groot, maar wel goed verzorgd, en de schotels zijn lekker en mooi geserveerd. voor ons het beste wat Saint Valery sur Mer te bieden heeft.

Datum van bezoek: augustus 2020
25 augustus 2019 beoordeeld

Verzorgde keuken. Picon vin blanc was helemaal niet lekker en werd ook niet mooi voorgesteld. Personeel wel heel vriendelijk en attent.

Datum van bezoek: augustus 2019
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Le Jardin is een modern en toch gezellig restaurant in het centrum van Saint-Valery-sur-Somme. Lekkere mosselen gegeten aan een goeie prijs.

Datum van bezoek: augustus 2019
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met gedifferentieerde mondiale keuken, waar eenieder aan tafel zijn eigen smaakvoorkeur kon uitkiezen. Houd een plekje over voor de cafe gourmand. Zoveel lekkers, je zou er het hoofdgerecht voor overslaan!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Le Jardin Restaurant bekeken, bekeken ook

Saint-Valery-sur-Somme, Somme

In Le Jardin Restaurant geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.