“heel leuk”
Beoordeling van Hangeseilbrucke Geierlay

Hangeseilbrucke Geierlay
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 dingen om te doen in Moersdorf
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

vanaf morsdorf afhankelijk welke parkeerplaats je staat ongeveer 2.2 km lopen. in zomer raad ik mensen die gewoon goed ter been zijn de hikingtrail te nemen ipv voetpad want dan loop je wel in schaduw en is veel uitdagender pad. ook goed te doen met kinderen alleen dan zonder buggy.

brug is spannend maar zeker moeite waard ondanks de drukte

20 mei 2018 beoordeeld

Heel fijne ervaring hoewel het op Pinksteren bijzonder druk was. Aansluitend een prachtige wandeling gemaakt.

19 mei 2018 beoordeeld

Als je in de buurt bent moet je deze brug over. Wij hebben hem vanuit Sosberg gelopen.Parkeren op 1,5 km van de brug. Zowel heen als terug, op een dag dat er weinig toeristen waren. Het schijnt dat je vaak in een rijtje moet lopen.Het is in ieder geval goed voor je adrenalinegehalte.

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een rondje aan het Touren met de motor en dit uitstapje was op de prachtige route die we aan het rijden waren, van Nidda naar Wittlich. Met motorpakken aan en 25graden was het wel een uitdaging maar zeker de moeite waard, ander soort spanning in een natuurlijke omgeving.

Bekijk meer beoordelingen
12 april 2018 beoordeeld

Leuk uitstapje weer eens wat anders dan een boottochtje op de Moezel. Heel mooie omgeving in de Hunsrűck Moezel Rijn regio . Bij het bezoekerscentrum in het dorp is een betaalde parkeerplaats . Van daaruit is het 1,8km lopen naar de attractie of als je slecht te been bent, is er een mogelijkheid om daar een e-bike te huren. Aan weerskanten van de brug staan er banken om even op adem te komen van deze unieke attractie. Deze brug is 360m lang en 100m hoog. Ook leuk voor kinderen , je moet alleen geen hoogtevrees hebben.

Datum van activiteit: april 2018

Reizigers die Hangeseilbrucke Geierlay bekeken, bekeken ook

In Hangeseilbrucke Geierlay geweest? Deel je ervaringen!