Arie F
Klundert, Nederland

Top hotel

4,0 van 5 bollen1 mei 2024 beoordeeld
Fijn hotel, vriendelijk personeel , mooie kamers
Hele mooie omgeving.
Ook voor mindervalide mensen is er rekening mee gehouden.
Datum van verblijf: maart 2024
Reistype: Bezocht met familie
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Flonk Hotel Groningen Zuid, BW Signature Collection
6.1 km van Fletcher Familiehotel Paterswolde
6.9 km van Fletcher Familiehotel Paterswolde
Meer hotels in Paterswolde bekijken
Beoordeeld op 16 december 2023 via mobiele applicatie

vrienden weekend met een bezoek aan onzipped.
Bushalte voor de deur en een prachtige omgeving
Fijn service gericht, klantvriendelijk familie hotel. Bij aankomst gegeten in hotel, prijs kwaliteit helemaal oke. Kamers prima, beetje ouderwets en schoon.
Bar gezellig en ook hier weer heel vriendelijk.
Aanrader ook voor de omgeving, waar wij helaas door het weer weinig van gezien hebben.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 3 september 2023 via mobiele applicatie

Mooi gezellig restaurant met een buiten leuk buiten terras. We hebben er 2 avonden gezellig gezeten en lekker gegeten. Aardige bediening keurig netjes. De pomodori en de mosterd soep zijn smakelijk. Fisch & chips, Satéschotel Bali en de Italiaanse bol hamburger met alles erop, heerlijk! Alle 2 de avonden Dame Blanche ☺️ en dat is top!

Kamertip: Wij hebben het heerlijk gehad. Er was voldoende personeel.
Datum van verblijf: september 2023
Beoordeeld op 24 juli 2023

We zijn hier geweest voor een High Tea. Bij binnenkomst konden we ieder tafeltje nemen wat we wilde. Uitgerekend op het tafeltje waar wij wilde zitten lagen nog suikerkorrels van een eerder bezoek. Na korte tijd kwamen de hapjes op tafel alsmede twee glazen met heet water en nog een thermoskan heet water gevolgd door een selectie theezakjes. Dit is toch wel een misser, een beetje een doehetzelf pakket. Het was wat professioneler geweest en charmanter als er werd gevraagd wat voor thee we wilde hebben en dat deze door de keuken werd gezet en geserveerd in een theepot, eventueel met theemuts. De hapjes waren zeer goed van smaak, zagen er ook goed uit.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 22 januari 2023

Ik had nog nooit gegeten in dit fraaie hotel, afgezien van een heerlijke lunch lang geleden. Het was 1 januari en probeer dan meer iets te vinden. Het familiehotel dus. Het was even zoeken in de grote zaal maar met enige hulp vonden we een gezellig gelegen tafeltje bij het raam. het kostte enige moeite de aandacht van de bediening te trekken maar het eten was prima. We aten een niet en een wel vegetarisch gerecht en beide waren prima. Ook de porties waren van voldoende omvang. De prijs viel evenmin tegen.

Datum van verblijf: januari 2023
Beoordeeld op 11 december 2022 via mobiele applicatie

Standaard kamer geboekt.
Kamer ruimte is voldoende, badkamer is klein en gedateerd, douche ruimte is erg klein met kleine douche kop. Deur van de badkamer is aan vervanging toe en sloot moeilijk.
Bed is redelijk maar heeft wel kuilen.
Groot pluspunt is de nespresso machine. Helaas staan er kartonnen bekers naast in plaats van kopjes.
Personeel is vriendelijk en gastvrij.

Kamertip: Boek niet de standaard kamer.
Datum van verblijf: december 2022