HennySchaijk
Groningen, Nederland

Lekker eten in fraai hotel

4,0 van 5 bollen22 jan 2023 beoordeeld
Ik had nog nooit gegeten in dit fraaie hotel, afgezien van een heerlijke lunch lang geleden. Het was 1 januari en probeer dan meer iets te vinden. Het familiehotel dus. Het was even zoeken in de grote zaal maar met enige hulp vonden we een gezellig gelegen tafeltje bij het raam. het kostte enige moeite de aandacht van de bediening te trekken maar het eten was prima. We aten een niet en een wel vegetarisch gerecht en beide waren prima. Ook de porties waren van voldoende omvang. De prijs viel evenmin tegen.
Datum van verblijf: januari 2023
Reistype: Bezocht met een partner
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Paterswolde Exterieur Pand
6.4 km van Fletcher Familiehotel Paterswolde
Meer hotels in Paterswolde bekijken
Beoordeeld op 11 december 2022 via mobiele applicatie

Standaard kamer geboekt.
Kamer ruimte is voldoende, badkamer is klein en gedateerd, douche ruimte is erg klein met kleine douche kop. Deur van de badkamer is aan vervanging toe en sloot moeilijk.
Bed is redelijk maar heeft wel kuilen.
Groot pluspunt is de nespresso machine. Helaas staan er kartonnen bekers naast in plaats van kopjes.
Personeel is vriendelijk en gastvrij.

Kamertip: Boek niet de standaard kamer.
Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 16 april 2022

Ik had liever de waardering "goed" gegeven, maar die mogelijkheid is er niet.

Kamer: wellicht ietwat gedateerd, maar verder is het een grote kamer met een goed bureau alsmede ook een koelkastje.
Ook het bed is fijn. Wat ik wel vervelend vond, is dat er geen anti-slip mat aanwezig was voor in het bad waarin je moet staan als je wilt douchen.
Voor roomservice betaal je een toeslag van €5. Wel op exact het gevraagde tijdstip gebracht.
Het ontbijt is op zich goed, maar vond de keus wat tegenvallen.
Overal vriendelijk te woord gestaan.
Op zich dus verder een prima verblijf

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 4 augustus 2021

Voor eten hoeft je hier niet te zijn,
We bestelden kip baba, klonk goed, zag er niet slecht uit maar was niks. Perfect ronde, wat er al raar uitziet, kiprollade met champignons, platte ongekruide gebakken chapignons erbij, een baba ganoush waar niks van aubergine in te merken was leek wel een mayonaise dip die je in de appie kunt verkrijgen. Mijn collega bestelde de dumplings, die leken al uren onder de warmtelamp gelegen te hebben, uitgedroogd. Als hoofdgerecht bestelde ik de ravioli, die je net zo goed uit een pakje vanuit de winkel kunt kopen. Geroosterde tomaat ongekruid. Zure artisjok uit blik. De snoekbaars was oke, daar valt niet veel op te zeggen.
Hopelijke kan deze passieloze kok dit lezen en iets van leren maar viva la trappe.

Datum van verblijf: augustus 2021
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 31 mei 2021 via mobiele applicatie

Op 28 mei 2021 een goed verblijf gehad in het Fletcher hotel Paterswolde. Mooi hotel met goed geoutilleerde kamer, echter een douchemat ontbrak in het bad.
Prachtige ligging, leuk vriendelijk personeel en openbaar vervoer vlakbij. Echt voor herhaling vatbaar. Tot ziens.

Kamertip: Echt de moeite waard.
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 26 december 2020

Het hotel is netjes en schoon! De kamers zijn verschillend van grote. Wat een groot plus punt is dat er een zwembad en sauna bij is. Het ontbijt is uitstekend voor al het suikerbrood en het krentenbrood is een aanrader. Het personeel is aardig

Kamertip: Als je een twee persoonsbed wilt betaal dan iets meer en geef het aan
Datum van verblijf: december 2020