Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Zeer aan te bevelen

Algemeen was dit een uitstekende en leerrijke ervaring voor ieder van ons. Ruimterotor ... meer lezen

Beoordeeld op 11 augustus 2021
josichau
Brecht, België
Interesse voor ruimtevaart in crescendo!

Beoordeeld op 6 augustus 2021
VingerhoetsV
via mobiele applicatie
Lees alle 131 beoordelingen

Beoordeeld op 18 augustus 2021 via mobiele applicatie

De helft van de attracties was niet geopend of werden enkel geopend voor groepen (jeugdbeweging, kinderopvang, ....) waardoor we als gezin enkel maar de attractie konden "bewonderen" ipv "meemaken" (ondanks de volle pot betaald te hebben).
Chaotische organisatie.
Wachttijden van minstens 45 min en geen info over de duur van de wachttijden. Wie graag lang wacht en daar geld voor wil neertellen, zit hier zeker op zijn plaats.
Kortom: Veel geld voor weinig animo! "Euro WAIT center" zou een meer gepaste naam zijn.

Beoordeeld op 11 augustus 2021

Algemeen was dit een uitstekende en leerrijke ervaring voor ieder van ons.
Ruimterotor, ruimtevlucht en de moonwalk / marswalk waren zeer leuk

Beoordeeld op 9 augustus 2021 via mobiele applicatie

ZIJN GELD NIET WAARD !!! zeeeeer lange wachttijden om uiteindelijk weinig tot niets te kunnen doen, enige leuke voor de kids is moonwalk en virtuele landing op mars, duren elk amper twee min maar wel telkens meer dan 45min gewacht !!! Meer dan een uur aangeschoven voor planetarium met nog 50-tal anderen zonder dat iemand komt zeggen dat je om het half uur met amper 15 pers binnen mag. Zeeeeer slechte organisatie !!! Wat mij betreft pure afpersing en vooral jammer voor de kids die ergens anders een veel leukere dag hadden kunnen beleven !!!
Jammer dat je bij de beoordeling minstens een ster moet geven want ik had liever een nul gegeven ...

Beoordeeld op 6 augustus 2021 via mobiele applicatie

Mijn jongens vonden het geheel knap, álles was knap gemaakt. Er zijn veel uitdagingen en véél visuele info. Voor mijn zoontje van 5 jaar was er eerder weinig en ging de info veel te snel.

Beoordeeld op 5 augustus 2021 via mobiele applicatie

Om te beginnen was het er veel te druk voor Corona tijden. Bijna nergens werd afstand gerespecteerd, al werd er wel regelmatig ontsmet en was er handgel beschikbaar.
Als dit de beperkte bezetting was, dan wil ik hier al helemaal niet komen in een 'normaal' hoogseizoen. Wachttijden van 45' waren geen uitzondering, en wachttijden werden niet duidelijk genoeg aangegeven.
Als je dan 3 attracties kan doen, is het een dure aangelegenheid. En dan reken ik de audiotour nog mee als attractie.
Veel van verwacht, helaas teleurgesteld.