“personeel”

Priego de Cordoba Tourist Office
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 dingen om te doen in Priego de Cordoba
Attractiegegevens
27 juli 2016 beoordeeld

Het personeel was er heel vriendelijk...ze spraken ook engels en dat was ook heel positief en alles werd heel goed uitgelegd.

21 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De jongen was so intresseerd in wat wij als tourist wou zien.Hij geef ons informatie om muziek en lokale festivals in de omgeving.Om naar klassiek muziek te luisteren in kleine intieme lokalen waren en bijzonder spaans ervaring.Bedankt voor de tip....hij moet cursus geven in Cordoba daar zijn hun anders.!

16 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Toen ik de beoordelingen las vond ik het raar om een Toerist Info te beoordelen. Na mijn bezoek snapte ik het pas. Niets is te veel. Goede uitleg over alle bezienswaardigheden, hoe je beste uit stad kunt rijden en tips over restaurants. Perfect Engels sprak de medewerker. Gevraagd werd naar onze plannen en prompt kregen we kaarten van andere steden. Zo hoort het: dikke vijf punten!!!

29 juni 2015 beoordeeld

De medewerker wilde je echt helpen en niets was hem te veel. De eerste aardige Spanjaard van deze reis.

Bekijk meer beoordelingen
3 juni 2013 beoordeeld

Priego de Cordoba is een leuk stadje met een bijzonder mooie historische Kern Parkeren is er niet eenvoudig maar is wel te doen
Zoals in veel plaatsen zijn de bezienswaardigheden en musea in de middag gesloten kom dus vroeg of spendeer de tijd aan een lunch en een wandeling door de straatjes
Het toeristenbureau biedt een uitstekende service en verstrekt prima platte gronden

Reizigers die Priego de Cordoba Tourist Office bekeken, bekeken ook

Priego de Cordoba, Provinz Córdoba

In Priego de Cordoba Tourist Office geweest? Deel je ervaringen!