“Lekker en betaalbaar gegeten”
Beoordeling van La Pergola

La Pergola
Geclassificeerd als nr. 6 van 33 Restaurants in Benitses
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden twee gerechten besteld met een klein voorgerecht, natuurlijk tsaziki.
De gerechten smaakte prima. Bij La Pergola krijg je als extra altijd heerlijk vers gebakken brood uit de pizzaoven. Als nagerecht van het huis stukjes fruit. Het is zeker een aanrader om eens langs te gaan.

Datum van bezoek: mei 2018
Aspa S, Ιδιοκτήτης van La Pergola, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2018

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend hebben hier heerlijk gegeten allebei een hoofdgerecht en dessert + halve liter wijn voor maar 26 euro! We kregen zelfs nog ieder een glas wijn en 2 broodmandjes van het huis. De bediening was super! Erg vriendelijk en snelle service.

Datum van bezoek: mei 2018
Aspa S, Ιδιοκτήτης van La Pergola, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2018

23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na op zoek te zijn geweest in dit dorp om iets gezellig te vinden om te eten, zijn we hier terecht gekomen. Lekker gegeten voor redelijke prijs. Karaf huiswijn van 1 liter voor 10 euro, wijn was lekker en niet te zwaar. Gezellig decor en vriendelijke bediening. Pizza en Griekse gerechten..

Datum van bezoek: september 2017
Aspa189458, Ιδιοκτήτης van La Pergola, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2017

17 september 2017 beoordeeld

Heerlijk pizza gegeten mooi restaurant ligt alleen niet direct in het centrum bij de andere restaurants maar is het doorlopen meer dan waart

Datum van bezoek: augustus 2017

10 oktober 2016 beoordeeld

Zeer gemoedelijk met nodige uitleg over gerechten. Vriendelijk personeel en zalig zitten op terras in iets rustiger deel van stad. we komen volgend jaar zéker terug!!!

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die La Pergola bekeken, bekeken ook

In La Pergola geweest? Deel je ervaringen!