“Helemaal top! ”

Geclassificeerd als nr. 4 van 33 Restaurants in Benitses
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een flinke wandeling van paramonas naar benitses en een koude douche in het hotel was het tijd voor een welverdiende maaltijd.
We liepen langs de restaurants en al snel viel ons oog op klimataria, nette verzorgde uitstraling zonder opdringerig personeel die je gelijk aanspreekt om je binnen te halen. Wat helaas wel het geval is bij de meeste restaurants in benitses.
Wij hebben hier de lekkerste zucchiniballs ooit op, en we hebben er al veel geproefd. Super verse voorgerechten die homemade zijn.
Als hoofdgerecht hadden we octopus pasta en gebakken red mullet, echt super gegeten.
Helaas waren wij maar voor een nacht in benitses anders hadden wij zeker vaker gegeten bij klimataria!
Keep up the good work!

Datum van bezoek: mei 2018
Costas B, Owner van Klimataria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Many thanks and good walks

2 juni 2017 beoordeeld

Voor ons het beste Griekse restaurant op Corfu ! We gaan er steeds terug,een keuken met de beste,verse ingrediënten die op Griekse wijze bereid worden...
De patron, Nikos, is steeds van de partij en doet er alles aan om zijn klanten super tevreden te stellen.
Een GRIEKS-TOP-RESTAURANT !
Patrick De Groote

Datum van bezoek: mei 2017
Costas B, Owner van Klimataria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2017

Thank you so much for your kind words. We hope to see you again soon. Best regards from all of us.

28 september 2016 beoordeeld

We werden vriendelijk geholpen bij Klimataria in Benitses. Vooral de ansjovis was echt een droom-gerecht! Wij vonden dit misschien wel het lekkerste gerecht van onze vakantie! De visstoof als hoofdgerecht ook erg lekker. Een echte aanrader voor visliefhebbers. De vis is hier vers (er komt af en toe nog iemand met een zakje vers gevangen visjes binnenlopen) en verwerkt tot mooie gerechten.

Datum van bezoek: september 2016
Costas B, Owner van Klimataria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2016

Thank you very much for taking the time to give us a review. We are very happy you enjoyed your meal with us. Best wishes!

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hebben we hier gegeten. Vooraf lekkere ansjovis, brood en taramosalata. Als hoofdgerecht hadden we heerlijke gekookte mosselen met knoflook (echt super) en gamba's. De gamba's waren niet zo lekker en hebben we zelfs laten staan. Ze waren namelijk nogal droog, en zompig, waarschijnlijk te lang gekookt. Maar de ober heeft het perfect opgelost. We kregen nog een karaf witte wijn en een lekker bord gefrituurde ansjovis van het huis en de gamba's werden van de rekening gehaald. Uiteindelijk hebben we dus goed gegeten voor een klein prijsje! Complimenten voor de ober!

Datum van bezoek: september 2016
Costas B, Owner van Klimataria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2016

Thank you for taking the time to review us. We are happy that we managed to please you in the end. Thank you for telling us and giving us the chance to make up. All the best.

10 maart 2016 beoordeeld

Er wordt alleen geserveerd wat er vers is en wat er gevangen mag worden op dat moment. Zelf gekookt op authentieke eigen wijze. grappige locatie in t hartje van Benitses met super eerlijk, overheerlijk voedsel zoals het hoort. Weinig tafels an altijd vol, dus reserveren is handig. Ik sla geen jaar over om hier te mogen eten! Jaar in jaar uit.

Datum van bezoek: juni 2015

In Klimataria geweest? Deel je ervaringen!