“Perfect”

Keukens: Diner
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk. Even geen Grieks. Een smaak sensatie in je mond. Goede service. Oprecht geïnteresseerd in ons. Satay sauce besteld en green Curry. Heerlijk. Erg pittig maar goed te doen..Je betaald wat meer maar het is het meer dan waard! Je kunt in alle rust in de tuin plaats nemen. Ver weg van alle drukte aan het water.

17 september 2014 beoordeeld

Het eten was prima, maar omdat het buiten hard regende was het binnen erg rumoerig. Veel mensen stonden aan de bar te drinken, waardoor het onrustig werd.

29 juli 2014 beoordeeld

Ook weer eens lekker om wat anders te eten dan het traditionele grieks. Erg lekker, uitstekende bediening en door thaise dames bereid. Zeer smakelijk, een echte aanrader!

30 juni 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb zowel in Nederland als Thailand veel gegeten, in Fiskardo is de Thai echt TOP! Het eten wordt door een Thaise kokkin bereid en zij maakt er ware smaaksensaties van. De setting is ook leuk: je kan binnen eten of in het verlengde op een buitenplaats.
Verder hele vriendelijke en attente bediening. Ik ben fan!

7 september 2013 beoordeeld

Heerlijk, na al het Griekse eten eindelijk iets echt lekkers! We zijn hier al meerdere keren geweest, maar we gaan speciaal met onze boot naar Fiskardo voor lord Falcon. Heerlijke Thaise curries en perfecte fishcakes. Volgende week zitten we er weer.

• Sfeer

Reizigers die Lord Falcon Thai Restaurant bekeken, bekeken ook

Fiscardo, Kefalonia
Fiscardo, Kefalonia

In Lord Falcon Thai Restaurant geweest? Deel je ervaringen!