“Prachtig uitzicht met heerlijk eten”
Beoordeling van Infinity Blue

Infinity Blue
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Kolios
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
18 september 2017 beoordeeld

Drie jaar geleden waren mijn vriend en ik hier samen geweest, Afgelopen september gingen we terug met vrienden.

De bediening is super vriendelijk, het eten heerlijk en het uitzicht prachtig!

Het is absoluut de moeite waard om hier te gaan eten!

10 juli 2017 beoordeeld

Heerlijke gerechten , mooi opgemaakte borden , mooie plek , echt vakantie gevoel
Goede bediening , je voelt je welkom !
Een echte aanrader , prijs kwaliteit perfect !

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kreeft gegeten en die was heerlijk.
Ok, kreeft is altijd prijzig, maar ze kwamen keurig vertellen hoeveel die woog en dus kostte. Uitzicht is fantastisch, zo ook de bediening en de ambiance. Zeker de trip waard, ik zou haast zeggen een "must do" op Skiathos. We kregen ook extraatjes, cognac en spoom.

9 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hoge verwachtingen van dit restaurant mede door de Trip Advisor reviews en de spontane reservering van de Tui reisleiding, ..... Maar wat viel het eten tegen !
Het uitzicht was inderdaad prachtig, maar de bediening was geleerd " hoe " uit te leveren en niet " wat " ze uitserveren .
De lam stifado was gortdroog ( het lamsvlees) en we hoefden dit gerecht niet te betalen , maar er kwam ook geen alternatief ???
Mijn inktvis tentakel was wat aan de taaie kant, maar verder op smaak ( zie foto' s )

30 juni 2016 beoordeeld

Zeker één van de betere restaurants op Skiathos met een fantastisch zicht op de baai, gezellig kader, vriendelijk personeel. Topper !!

Reizigers die Infinity Blue bekeken, bekeken ook

Skiathos Town, Skiathos

In Infinity Blue geweest? Deel je ervaringen!