Google
vanaf US$ 293,79
vanaf US$ 56,50
vanaf US$ 507,93
Beoordeeld op 21 augustus 2019

Het is een mooi kiezelstrand, er zijn ligbedden en parasols te huur, een 2 tal tavernes en wat watersport faciliteiten. Bij vlagen wordt je wel overstroomd door grote groepen (luidruchtige) italianen, dus oordopjes mee

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 11 juli 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek, kristalhelder water, leuke sfeer en natuurlijk leuke strandtenten waar je ook in de schaduw kan genieten van een drankje of goede koffie.
Goed onderhouden strand met volop strandbedjes.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 6 juli 2019

Bahia beach !! Ee absolute aanrader!! Bediening op het strand. Goed eten alles perfect verzorgd!! Reserveren van ligbedden mogelijk. Top!!!!

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 2 juli 2019 via mobiele applicatie

Barbati beach is the place to be in Corfu. We hebben alle zeven mooie stranden opgezocht en gezien, maar daar zit je het mooist. Héérlijk stand, super eten en gastvrije bediening.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

In voorseizoen een heerlijk strand. Kristal helder water en ja geen zand wat wij juist heerlijk vinden. Wij verbleven bij strandtent Piedra del Mar.. echt prima. Parasol 2 bedjes 10 euro. Uitstekend eten ook voor een echt zeer schappelijke prijs.

Datum van activiteit: juni 2019