“Mooie locatie, eten valt tegen”
Beoordeling van Bahia Mare

Bahia Mare
Geclassificeerd als nr. 7 van 16 Restaurants in Barbati
Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag neergestreken bij die restaurant. 2 Bedjes +parasol €10,=. Bij de stand bedjes wordt en beperkte kaart geserveerd. Greek gyros burger, met franse frietjes besteld. Helaas vind ik er niets Grieks aan. Gewoon een schouderkarbonade in stukken gesneden. Franse frietjes zijn blijkbaar partjes geworden. Het viel tegen, smaak wad niet typisch gyros. Personeel uitermate vriendelijk. Prijs aan de hoge kant€.10 = voor de burger vind ik te duur betaald.

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld

We hadden al een gezellige avond bij Bahia Mare, lekker gegeten en genoten van de heerlijke cocktails. Echter lukte het ons niet om een taxi terug naar ons hotel te vinden. Het personeel, Alex en Ody, schoot te hulp en belden vrienden die in taxi's reden, zonder geluk. We hebben gewacht tot ze klaar waren met werken en werden vervolgens door Alex en Ody bij ons hotel gebracht. Super lief! Als je in Barbati bent is het zeker de moeite om daar wat te gaan drinken/eten!

Datum van bezoek: juli 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek aan het strand, fijn strandbed en prima plek voor drankje ook eventueel geserveerd aan het strand.
Vriendelijk personeel
Gaan zeker nog eens terug voor een lunche

Datum van bezoek: juli 2019
25 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt hier naar toe gaan voor een goed strandbedje en waar je heerlijk kan eten en drinken ( betaalbaar!)
Muziekje erbij en geniet!

Datum van bezoek: juni 2019
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten, lekker aan het strand. Mooie uitstraling, met pianomuziek. Jammer dat er weinig gasten waren.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Bahia Mare bekeken, bekeken ook

In Bahia Mare geweest? Deel je ervaringen!