“Heerlijk”

4 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
“Heerlijk”
Beoordeeld op 22 juli 2016 voor een verblijf in Juli, 2016

We verbleven met 2 van onze kinderen in 2 studio's ipv 4 persoonsappartement omdat er geen beschikbaarheid was. Is absoluut geen probleem. Studio's zijn prachtig. Alle appartementen en studios zijn gelegen rond prachtig onderhouden tuin. Gastheer en gastvrouw Zijn Nederlanders die even precies en netjes zijn als hun onderkomens. Dagelijks serviceteam. Strand, winkels en restaurants op loopafstand. Heerlijk gegeten oa bij Look en Dolphin. Stadje is gezellig druk maar niet te. Veel Britten die hier ondanks de Brexit hun vertier komen zoeken. Ons verblijf was in een woord Heerlijk. De kinderen en wij zullen zeker een keer terugkeren.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Nacht
Week
Maand
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren