“Redelijk”

Keukens: Internationaal
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Voor de prijs hoef je het niet te laten maar zoek je iets verfijnds of echt Portugees dan moet je hier niet zijn.
Het is een typische '13-in-een-dozijn toeristen-kaart' met redelijke gerechten.

Datum van bezoek: mei 2018

9 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bediening kan vriendelijker. Meubilair buiten: zaten veel te laag tav tafel. Andere stoelen gepakt, toen was de verhouding en zit comfort beter. Buitenom dat het tafelblad los zat! Eten geen hoogstandje.

Datum van bezoek: september 2017
7 augustus 2017 beoordeeld

Ik ben nog nooit in zo een slecht restaurant geweest! Het personeel is totaal onvriendelijk. Ze hebben echt geen zin om toeristen te helpen. Ik had de indruk dat ze liever de Portugezen de goede tafeltjes geven, dan de toeristen. Eén ober liep stoned rond en wist totaal niet waar hij mee bezig was. Ze hadden niet genoeg menu-kaarten, hierop hebben we ruim 20 minuten moeten wachten. Toen ze na een half uur nog niet de moeite hadden genomen om ons de drankjes te brengen zijn we, en met ons nog 3 andere toeristen-stellen, weggegaan. Als ze zo graag Portugezen helpen, zou ik tegen alle toeristen willen zeggen, blijf vooral weg bij dit vreselijke restaurant.

Datum van bezoek: juli 2017
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie is zonder meer prachtig en ook eigenlijk het enige waarvan je kunt genieten...
We hadden als vooraf covert do chef: olijven, wortels, boter en kaas. De kaas was eru smeerkaas!!!!!, de voorverpakte boter was bijna vloeibaar, de worteltjes weliswaar beetje gekookt maar zonder zout / peper / knoflook , de olijven waren Ok en het brood gelukkig vers. Helaas was dit inspiratieloze voorafje daadwerkelijk het uithangbord van de chef, de vegetarische curry kon zo uit een Uncle Bens potje komen, de tonijnsalade was ook zonder zout etc opgediend.
Toen de rekening kwam, stond erbij dat de service niet in de rekening was verwerkt, wat de vermoeide en ongeïnteresseerde
houding van het personeel wel verklaarde. Toen we gevraagd werden hoe we het eten vonden, heb ik bovenstaande dingen genoemd maar niemand van de leiding die hierop terugkwam want ivm uitzicht komen de toeristen toch, waarom moeite doen?!?
We waren nu twee weken in Portugal, een land met fantastisch eten en vriendelijke bediening, alleen niet hier.

Datum van bezoek: juli 2017
22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De locatie van deze tent is top met een geweldig uitzicht. Alleen het eten is van slechte kwaliteit en de bediening is niet vriendelijk.

Datum van bezoek: juni 2017

In The Galley geweest? Deel je ervaringen!