“Klein maar fijn”

Keukens: Portugees
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Inderdaad een moeilijk te vinden restaurantje in een afschuwelijk straatje . Hartelijke ontvangst door de vriendelijke eigenaar. Wat deed hij zijn best om het ons naar de zin te maken. Het eten was echt fantastisch en daar kom je voor . De inrichting van het restaurant was knus . Ook wij kregen vooraf allerlei verse lekkere hapjes. Wij hadden gekozen voor de mosselen en de champignons als voorgerecht . Nou dat smaakte naar meer. De hoofdgerecht waren super. Monkfischkebab en geweldig grote garnalen. Verrukkelijk !!!! Daarna nog een mooi toetje . We gingen met een feel good gevoel naar huis ! Natuurlijk komen wij hier terug

19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gerund door 2 broers, zowel in het kleine keukentje als in de bediening. Uiterst hartelijk gastvrij en een voortreffelijke keuken. Ik bestelde canard, maar kreeg eerst een soort grand dessert aan amuses van het huis, daarna een schotel met een soort Portugese zachte kaas , heerlijk, terwijl ik geen kaasliefhebber ben. Het hoofdgerecht, de canard was voortreffelijk met lekkere garnering. De huiswijn was eveneens voortreffelijk.

De slechte locatie wordt meer dan gecompenseerd door de uitstekende kwaliteit en de hartelijke bediening. Een aanrader en ik ga hier vaak terug komen ! !

15 februari 2017 beoordeeld

Uitstekend eten, goede sfeer. De bediening goed en vriendelijk. Zal zeker weer terugkomen komend jaar.

9 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein restaurantje geleid door 3 mensen.
2 mensen in de keuken waar je in kunt kijken, en 1 persoon die serveert!
Voor 24 mensen plaats!
Het nodigt niet gelijk uit om naar binnen te gaan, op aanraden van anderen toch bezocht!!
En wat een feestje !!Uitstekende keuken!! Heerlijk klaargemaakt en mooi geserveerd!!

Hier is de klant nog koning!!

27 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit kleine en knusse restaurant. Dit was het tweede bezoek na een bezoek in het laagseizoen in november. Beide keren heerlijk gegeten. We begonnen met een amuse van paddestoel en kaas die erg goed smaakte. Daarna a la carte wat lekkers uitgezocht. Zowel de vis als het vlees wordt heerlijk bereid. De chocomouse met 10 jaar oude port na was goddelijk. Het omrijden waard, dit restaurant.

Reizigers die Aquario bekeken, bekeken ook

In Aquario geweest? Deel je ervaringen!