“Prima eten, maar onrustige en lawaaierige zaak”
Beoordeling van Restaurant Alloro

Restaurant Alloro
Geclassificeerd als nr. 13 van 61 Restaurants in Luz
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
25 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanvond wezen eten bij Alloro in Luz. Kwaliteit van het eten was prima en ook redelijk geprijsd.
Restaurant is modern ingericht met retrolook. Wel jammer dat het geluid slecht wordt gedempt. Hierdoor galmde het erg en was het daardoor lawaaierig binnen.
Er was (te) veel bedienend personeel (+10 personen) hetgeen leidde tot veel geloop en opstoppingen bij de keuken.

17 november 2016 beoordeeld

Heerlijke pizza''s en nagerechten. Leuke sfeer. Vriendelijke bediening. Ook lekkere tonijn, zalm, etc.

2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Net als voorgaande jaren ook dit jaar Alloro weer bezocht tijdens onze (golf) vakantie.
Vertrouwde gezichten, vriendelijke bediening, mooi dagmenu, uitgebreide menukaart, mooie wijnen. Met andere woorden... Genieten..!
Lekker buiten op het overdekte terras gegeten, waardoor de roker in ons gezelschap ook aan haar trekken kwam..

7 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ze presenteren zichzelf ook niet als Italiaans restaurant maar als "Italian style dining" en dat is dan ook juister. Met echte Italiaanse keuken heeft het immers maar weinig gemeen (en dat kunnen we als echte Italofielen toch concluderen) maar de keuken is zeker afgestemd op het publiek dat er komt eten. De gerechten zijn correct en porties zeer ruim. Bediening is vlot en enthousiast, de zaak verder zeer druk en luidruchtig. Sfeer is dus gegarandeerd.

5 september 2016 beoordeeld

Echt een aanrader. Eten geweldig! Servies en bediening erg goed. Ambiance gezellig! Lekkerste eten van deze week. Wij gaan nog een keer.

Reizigers die Restaurant Alloro bekeken, bekeken ook

Luz, Faro District

In Restaurant Alloro geweest? Deel je ervaringen!