“Weinig gevoel voor klanten”

Fortaleza da Luz Restaurante
Geclassificeerd als nr. 28 van 61 Restaurants in Luz
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

's Avonds hier een kop koffie drinken leek ons heel leuk om de sfeer te proeven en te genieten van het uitzicht over zee. Echter het was heel erg koud om buiten te zitten dus vroegen we of we binnen in het restaurant konden zitten. Ondanks dat er voldoende vrije tafels waren werd dat niet toegestaan.
Hoe jaag je klanten weg om ze nooit meer terug te zien!
Ten positieve dient ook vermeld te worden dat de 'Ice Factory' behorend bij / van dezelfde eigenaar als het restaurant heerlijk ijs maakt.

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super heerlijk gegeten, goede wijn, vriendelijk personeel en mooie locatie aan zee. Tips: Tempo van opdienen kun je het beste zelf aangeven anders wordt het lopende band werk. Neem warme kleding mee maar ze hebben ook fleece dekentjes. Aanrader vis carpaccio

Een mooie bijzondere plek en een uitstekende menukaart waarbij de kok zijn passie van koken goed laat blijken.

26 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooi kader...akkoord, lekker eten...akkoord, MAAR...het wordt allemaal in een super snel tempo aan je tafeltje geserveerd. Zo jammer is dat! Je kan nauwelijks van je aperitief nippen, of ze nemen álle hapjes mee om je voorgerecht te serveren, dan als dat afgeruimd is, heb je 3minuten om je aan de komst van je hoofdgerecht te verwachten. Echt jammer genoeg een regelrechte eetfabriek!

18 april 2018 beoordeeld

We hebben de lunch genomen in dit restaurant. Prachtig uitzicht over de oceaan, lekker gegeten in een mooi kader.

16 november 2017 beoordeeld

Omdat het zelfs in oktober tijdens het diner erg druk is bij dit restaurant, hebben we er gelunched.
De bestelde verse sardines en de spagettie waren heerlijk!
De bediening was zeer matig, traag en niet erg vriendelijk.
Maar het lekkere eten en het prachtige uitzicht op Luz, het strand en de zee maakten heel veel goed.
De prijs was ook heel redelijk; een zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Al met al voor een lunch zeker aan te bevelen!

Reizigers die Fortaleza da Luz Restaurante bekeken, bekeken ook

Luz, Faro District

In Fortaleza da Luz Restaurante geweest? Deel je ervaringen!