“Niet ons ding...”
Beoordeling van Boaty’s Grand Cafe

Boaty’s Grand Cafe
Geclassificeerd als nr. 6 van 44 Restaurants in Luz
31 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Eerste indruk was goed, helaas veranderde dit na binnenkomst. We zaten binnen in het midden van het restaurant. Wat direct opviel was de slechte verlichting en de nogal harde muziek waardoor je elkaar soms moeilijk kon verstaan. De afzonderlijk ingrediënten van de diverse tapa’s waren op zich prima, echter door de rommelige opmaak en rare combinaties werden deze minder prettig om te eten. Zo aten we een tonijn tataki met couscous en een soort saté saus met een streepje sojasaus. Zonde van de tonijn! Diezelfde couscous werd ook geserveerd bij een Marokkaans getint gerecht van een spiesje varkens vlees Waarschijnlijk waren de twee toegevoegde krenten aan de couscous de Marokkaanse beleving? Ook nog een zalm tartaar op welke extreem gezouten was. Je eet vanaf een stalen kinderbord! Het personeel is vriendelijk echter komen ze zeer gestrest en chaotisch over. ( zo druk was het niet ) ze sprinten regelmatig door de zaak en zijn onderling soms nogal luidruchtig. Al met al niet ons restaurant. Voor een snelle simpele hap prima, verder geen pretenties. Haalt bij lange na niet de kwaliteit van de diverse tapa’s restaurants in Lagos.

Datum van bezoek: augustus 2020

4 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke gerechten, fijne bediening, mooie plek aan de boulevard tegenover het strand. We zaten buiten. Daar werd het door de wind snel wat fris.

Datum van bezoek: augustus 2020
26 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas blijven heerlijk! Komen hier graag! Ze zijn verhuisd en zitten nu op de boulevard! Gezellig! Muziek, leuk personeel! Mijn favorieten salmon tartare, saté en goat cheese salad! Heerlijk

Datum van bezoek: juli 2020
hansvZ2272FM, Eigenaar van Boaty’s Grand Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2020

Thank you!

16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader!! Super lekker varierend en vers eten, leuk personeel, fantastisch uitzicht en na het dineren kun je nog lekker nagenieten met een drankje op het dakterras ;)

Datum van bezoek: juli 2020
hansvZ2272FM, Eigenaar van Boaty’s Grand Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2020

Thank you !

7 juli 2020 beoordeeld

Super lekker gegeten! Enthousiast personeel en nog nooit zo’n lekkere risotto gegeten! Heel tevreden. Zou het iedereen aanraden om hier gezellig langs te komen. Buiten het lekkere eten ziet het er ook nog eens heel gezellig uit en heb je uitzicht op het strand.

Datum van bezoek: juni 2020
hansvZ2272FM, Eigenaar van Boaty’s Grand Cafe, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2020

Thank you!!

Reizigers die Boaty’s Grand Cafe bekeken, bekeken ook

In Boaty’s Grand Cafe geweest? Deel je ervaringen!