“Top”

Chicca's Restaurant
Geclassificeerd als nr. 13 van 61 Restaurants in Luz
Keukens: Italiaans, Portugees
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Lunch, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden hier een super avond gehad. Heerlijk gegeten! Zowel het voor als hoofdgerecht van zeer goede kwaliteit!

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk ingericht restaurant. Doen gelukkig niet aan reserveringen. Ben je wat later dan kan het zijn dat je even moet wachten. Leuke gevarieerde menukaart met vlees, vis en vegetarische gerechten. Zelf heb ik echt gesmuld van de zalm met daarbij 9 kleine salades. Uitgebreide dessertkaart.

17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit restaurant is echt de moeite waard. Het personeel is supervriendelijk en een beetje prettig gestoord :-) De ribbetjes waren overheerlijk, alsook de zelf gesneden frietjes en de zelfgemaakt lookmayonaise! Een overvloed aan keuzes bij de desserts. Jammer dat je er niet kan reserveren. De uitbaters hebben buiten wel bankjes en dekentjes voorzien voor de wachtenden! Deze zaak zet zich tevens in voor een dierenasiel...

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens ons 4e bezoek aan ons lievelingsland kwamen we via Tripadvisor bij Chicca's terecht.

Er was precies nog een tafeltje (18:40 uur) en we zijn hartelijke begroetingen gewend van de Portugezen, maar de warme douche van Chicca en haar geweldige staff was overweldigend!

Zoals ik al hier eerder las zijn de combinaties van smaken inderdaad verrassend en wij hebben nog nooit ergens lekkerder gegeten dan hier!

Aangezien we nog in Sagres zijn, gaan we hier volgende week weer heen.

Hou je van een informele sfeer en uitmuntende gerechten, bevelen we je Chicca's van harte aan!

Tip: probeer de gegrilde geitenkaas met walnoten als starter!

8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond heerlijk gegeten. Eten wordt mooi opgediend. Vriendelijke bediening. Klein gezellig restaurant.

Reizigers die Chicca's Restaurant bekeken, bekeken ook

Luz, Faro District
Luz, Faro District

In Chicca's Restaurant geweest? Deel je ervaringen!