22 juni 2018 beoordeeld

Dit hotel is zeker meer dan 4 sterren waard .Het vertegenwoordigd de Griekse gastvrijheid op zijn best . Van poetsvrouw tot manager draagt iedereen zijn/haar steentje bij tot het welslagen van een fijne vakantie .
Er was ook een uitstekend animatieteam met als uitblinkers , Lucrezia Pezzot , Eloise Borello , Giulia Zorzi , Matteo Braghiroli , enzo vele anderen .
Van klein tot groot vindt iedereen er wel zijn ding .Zeker een aanrader !!!!!

Kamertip: Zeer toegankelijk voor mindervalide mensen
  • Verbleef: juni 2018, reisde met familie
8 juni 2018 beoordeeld

dit 4 sterren hotel is er volgens ons zekers 6 waard. je vindt er alles wat je hartje kan bezielen. zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel, een top team voor animatie, prachtige kinder opvang veel afwisselende keuzes wat betreft het eten zowel 's morgens ,'s middags alsook 'savonds. kortweg dit is een TOP hotel en aanreder voor families met kinderen

Verbleef: mei 2018
29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke vakantie gehad.
Park is bijzonder schoon er wordt van smorgens tot savonds gepoetst.
Eten is prima! Kamers zijn schoon en netjes.
Het animatie team is hardwerkend en supervriendelijk en erg vermakelijk.
Niks negatiefs over dit park op te merken.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
HHotels, Marketing & Communications Department van Lindos Princess Beach Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 oktober 2017

Dear Tabitha v,

Thank you for sharing such a positive review of our hotel and for choosing Lindos Princess Beach Hotel.
Your positive words are very much appreciated. We are pleased to read that our hotel facilities and especially our staff met your expectations.
Once again, thank you for choosing our hotel and we look forward to welcoming you back soon!

Kindest regards,
Lindos Princess Beach Hotel

16 juni 2017 beoordeeld

Dit hotel blijft een topper! Heel vriendelijke en super service van poetsvrouw tot manager. In het hoofdrestaurant is het wel heel druk, maar onder de leiding van manager Marios Baca loopt alles op wieltjes en krijg je snel een plaats toegewezen. (Naar mijn gevoel is het er wel veel te druk in het hoofdseizoen). Mijn felicitaties voor het hernieuwd overdekt terras (aan het restaurant)! De buffetten zijn heel lekker en verzorgd en worden constant bijgevuld. De kamers zijn netjes en heel goed onderhouden, net zoals de tuin en het strand. Super animatieteam!! Wat een talent hebben die gasten. Tot volgend jaar!

Kamertip: Boek een bungalow (met zeezicht).
  • Verbleef: mei 2017, reisde met familie
29 mei 2017 beoordeeld

Voor de 2e keer hier verbleven en wat was het weer zalig! Superior familiekamers zijn zeer ruim, enige spijtige hier was het lawaai van de bovenburen en de harde matrassen. Het eten was weeral heel lekker, gelukkig heb ik me deze keer wat kunnen intomen en ben ik amper bijgekomen. :-) Voor een all-in is het eten echt subliem, nooit eerder zo lekker gegeten. Het is wel druk in het restaurant, wij losten dit op door ongeveer 45min voor sluitingstijd te gaan, alles is dan vers, warm en van alles nog keuze genoeg. Ongelooflijk vriendelijk personeel, heel begaan, vele gesprekken gehad aan de strandbar: Armando, Filipos, Irini, Kostas, Eleni, jullie zijn super mensen met zalige, zelf uitgevonden cocktails! Ook een dikke pluim voor iedereen van het animatie team: wat een power team! Mooie shows, goeie begeleiding van de activiteiten. German, Lucio, Davide, Nicole, Kami, Timea,... hartelijk bedankt voor de leuke tijd! Ook Jessy, Monika en Eleonora voor de goeie zorgen in de kids club, onze dochter heeft er genoten.
Het hotel heeft een mooie speeltuin, voldoende plaats aan het strand, gratis parking en degelijke wifi naar Griekse normen. Dit hotel wordt moeilijk te overtreffen als we naar andere bestemmingen gaan.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie