“Lekker eten”

Basilico
Geclassificeerd als nr. 44 van 62 Restaurants in Kokkari
Keukens: Italiaans
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier lekker gegeten! De locatie is heel
Mooi je zit er heel gezellig! Ook aardige bediening

Datum van bezoek: september 2019

10 augustus 2019 beoordeeld

Heerlijk gegeten, een leuk restaurantje op een prachtige locatie! We hebben pizza en pasta gegeten, beide heel goed, met aardige bediening,en een limoncello van het huis als afsluiting!

Datum van bezoek: augustus 2019
16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Veel negatieve recensies hier waar wij ons totaal niet in herkennen! Wij komen al jaren in Kokkari en ook al jaren bij Basilico. Sinds 2 jaar zit dit restaurant op een nieuwe, schitterende lokatie boven ‘small Lemonakia beach’. Je kan er heerlijk Italiaans lunchen en dineren en ondertussen genieten van het prachtige uitzicht op het wonderschone dorpje en het kleine schiereilandje voor de kust. Het eten is altijd goed en gevarieerd: anti-pasta, risotto, pasta, vlees, vis en ze serveren de heerlijkste pizza’s (ook voor de lunch!). Dus heb je een keer zin in wat anders dan Grieks eten ga dan naar dit fantastische Italiaanse restaurant van eigenaresse Rossana.

Datum van bezoek: juni 2019
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mede door de gezellige en romantische uitstraling van het restaurant zijn we gaan eten bij dit restaurant, inderdaad een piepkleine tafel met zn viertjes. Bediening kortaf en in onprofessionele outfits (naveltruitje). De wijn was het enige positieve. Het eten waaronder mijn pasta pesto met kip stond binnen 10 min op tafel, niet echt warm. Smaakte “mwah”, maak m zelf lekkerder. Of het echt door het eten kwam weet je nooit maar ik werd snachts misselijk wakker met buikkrampen, alles is er weer uitgekomen. Echt zonde, je verwacht misschien teveel door de mooie locatie. Voor ons dus de eerste en laatste keer.

Datum van bezoek: september 2018
19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier met z'n 4en eten en kregen een klein tafeltje. De eigenaresse loopt rond met ongekamd haar en een zeer onverzorgd uiterlijk en haar korte broek op half 11 wat er zeer onfris uitzag.

Kwaliteit van het eten is zeer slecht.

Alles aan dit restaurant valt tegen.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Basilico bekeken, bekeken ook

Kokkari, Samos-Stad

In Basilico geweest? Deel je ervaringen!