Beoordeeld op 2 juni 2018

Het hotel straalt echt rust uit. Het is heel goed gelegen. Beetje buiten het plaatsje Kokkari, maar ook weer niet te ver.
Je kan makkelijk te voet naar Kokkari gaan of een taxi nemen voor 5 Euro. Wij hadden een quadje gehuurd voor de hele week (ongeveer 25 Euro per dag).
Je kan ook gewoon in het hotel blijven als je echt rust wil. Het personeel is super behulpzaam. Het ontbijt is heel erg lekker en gevarieerd en als je later op de dag nog iets wil eten is dat geen enkel probleem en het is ook nog eens heel lekker. Het strand is maar een stapje en als je daar geen zin in hebt kan je aan de infinity pool liggen. Meestal lig je daar alleen. Het gevecht om de stoelen rond het zwembad door het leggen van je handdoek moeten ze hier nog uitvinden. Onze kamer werd elke dag gepoetst en er waren, indien nodig, elke dag verse handdoeken.
Kortom. Wij hebben hier de tijd van ons leven gehad en we gaan zeker terug.

Kamertip: Wij hadden de Sea view suite. Zeker doen. Aparte zitkamer en 2 terrassen waarvan 1 privé met 2 ligstoelen
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 19 mei 2018 via mobiele applicatie

Hotel in een prachtige omgeving. Leuk klein zwembad en geweldig personeel. Om de hoek ben je op het strand, bij navagos wat overigens een perfecte tent is. Super schoon en goed onderhouden, nette en goede bedden. Goed ontbijt en prima lunch, avondeten ook prima. Relatief dicht bij kokkari ongeveer 30 minuten lopen, maar taxi gaat prima voor 5 euro. Dit is een heerlijk hotel om lekker te genieten en tot rust te komen!!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 8 oktober 2017

Fijn, schoon, bijzonder vriendelijk! Op een fijne locatie net buiten Kokari. Zwembad met fijne ligstoelen eromheen. Zwemwater was erg koud. Er waren helaas veel wespen, maar daar kan geen mens iets aan doen. Op de foto's lijkt het alsof je ook toegang tot de zee of strand hebt; dat is niet het geval. Er vlak naast kan je echter gratis van de strandbedjes gebruik maken. Strand bestaat uit kiezels, schoentjes aan is aan te raden.

Kamertip: Fijn bed! Koelkastje op de kamer. Niets op aan te merken. T.v. had weinig zenders. Misschien handig om horgaas voor het raam of balkondeur te maken tegen muggen. Maar andere hotelgasten hadden hier geen last van en de muggebeten waren op de 1 of andere manier niet zo fel als van andere muggen. Heel vreemd.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 26 augustus 2017

Een hotel welke heerlijk rustig ligt ver van de drukte. Mooie omgeving en dicht in de buurt van het strand. Kamers prima en ook ontbijt is goed met verse producten. Lekker zwembad om te relaxen na een dagje toeren over het eiland. Geen doorsnee Grieks hotel maar echt iets anders.

Kamertip: Neem een kamer met zeezicht.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 4 oktober 2016

Wij kozen voor dit hotel vanwege de vele positieve reviews. We zijn daarin grotendeels niet teleurgesteld. Het is een prachtige locatie met een fijn zwembad en een goede (edoch wat beperkte) lunchkaart. Kiezelstrand is vlakbij en in 20 minuten loop je (langs de grote weg) naar Kokkari. De kamer was schoon en OK hoewel wat aan de kleine kant. De badkamer is inmiddels wat gedateerd. Het uitzicht maakte echter veel goed.
Het personeel is correct maar ik kreeg niet een fijn en warm gevoel gedurende interactie met hen. Beetje zelfvoldaan. Het ontbijt was OK. Had wat gevarieerder kunnen zijn. En laten ze alsjeblieft een andere oplossing zoeken voor de eierkoker. Ik heb een week gekookte eitjes moeten missen.
Al met al een fijne plek maar er moet wel een tandje bij!

Kamertip: De balkons van de kamers vooraan liggen direct naast het terras.
Datum van verblijf: september 2016