“Super Lekker!”

Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Lekker gezeten aan de zijkant van het restaurant. Direct aan de weg lijkt mij niet prettig, dus als je keus hebt, loop naar achteren en naar de zijkant.

We hebben heerlijk gegeten. Ik had de stuffed kalamari en vond t super lekker! Mijn man had de Biftekia en ook dat was heerlijk.
Vooraf hadden we voor de verandering (meestal salade) allebei een kaasgerecht (gepaneerde feta met bacon) en mastelo kaas met vijgen. Dat was ook super! Die feta gaan we onthouden, de ober heeft verteld hoe het gemaakt wordt.
En het gratis toetje was dit keer een heerlijk stukje chocoladecake.

Datum van bezoek: september 2019

1 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je zeer goed eten! Tegenover de kerk. Reserveren gewenst. Je zit lekker buiten in de schaduw van een grote boom.

Datum van bezoek: juli 2019
18 juni 2019 beoordeeld

Wij vonden het niet bijzonder. Doordat het goede beoordelingen krijgt, is het erg druk. Tafeltjes staan erg dicht bij elkaar. Ik zou hier niet meer naar toe gaan. Er zijn genoeg andere restaurants in Kokkari waar je lekkerder kunt eten en leuker zit.

Datum van bezoek: juni 2019
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

The Beer Taverne bevindt zich aan de doorgaande weg van Kokkári.
dit restaurant oogt erg gezellig dit komt mede door de grote oude boom waaronder iedereen zit te eten en de sfeervolle verlichting.
zeer vriendelijke obers
Het eten vonden wij zeer goed.
Mals vlees, mooie presentatie op het bord, goede porties en bovenal alles super lekker.
Een aanrader verdiend het om in de top 3 te staan

Datum van bezoek: september 2018
25 augustus 2018 beoordeeld

Gelegen langs de weg en elke avond druk. Helaas niet lekker gegeten. Zalm en zwaardvis waren smakeloos en niet zoals je in Griekenland gewend bent. Vegetarische burger was beter.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die The Beer Tavern bekeken, bekeken ook

Kokkari, Samos-Stad

In The Beer Tavern geweest? Deel je ervaringen!