“Heel mooie interessante tentoonstelling”

Archaeological Museum of Thasos
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 dingen om te doen in Thassos Town (Limenas)
Attractiegegevens
30 mei 2018 beoordeeld

Na de vele openbare archeologische sites, die zowat overal verspreid liggen in Thassos, , te hebben bezocht, gingen we een kijkje nemen in het museum. We waren zo verbaasd ! Voor amper 2 € konden we de ongelooflijk mooie collectie vondsten bewonderen, echt te moeite waard. Zeker bezoeken !

Datum van activiteit: mei 2018

25 mei 2018 beoordeeld

Veel musea worden omschreven als een echte aanrader maar als je ze dan bezoekt blijkt dit vaak overdreven te zijn. Dit museum kan ik echter met de hand op het hart aanraden aan iedereen die meer over de Griekse cultuur en dan in het bijzonder over die op Thasos wil leren. Dit is een plaats met een gedegen uitleg en mooie goed bewaarde artefacten. Wij zijn er op een regenachtige morgen binnen gewandeld en hebben er uren tussen de schatten uit het verleden rond gedwaald.

Datum van activiteit: mei 2018
14 juli 2016 beoordeeld

De stukken staan soms wat onlogisch door elkaar maar het is een leuk museum. Voor de toegangsprijs van € 2 moet je al zeker niet twijfelen, onder de 18 jaar is het zelfs gratis.

Datum van activiteit: juli 2016
1 oktober 2014 beoordeeld

Mooi vormgegeven tentoonstelling over de geschiedenis van Thassos, vanaf de vroegste tijden (60.000 voor Chr.) tot en met de Romeinse tijd. Zeker de moeite waard als je iets meer wilt dan alleen het strandleven.

Datum van activiteit: september 2014
Bekijk meer beoordelingen
4 september 2014 beoordeeld

Er zijn een aantal zeer mooie stukken en het is zeker de moeite waard als je van de griekse archeologie houd.

Datum van activiteit: augustus 2014

Reizigers die Archaeological Museum of Thasos bekeken, bekeken ook

Thassos Town (Limenas), Thásos
Chrissi Ammoudia, Thásos

Thásos, Noordoost-Egeïsche Eilanden
Thásos, Noordoost-Egeïsche Eilanden

In Archaeological Museum of Thasos geweest? Deel je ervaringen!