“Hemel op aarde?”
Beoordeling van Porto Roma Fish Restaurant

Porto Roma Fish Restaurant
Geclassificeerd als nr. 8 van 44 Restaurants in Vasilikos
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldige plek is Porto Roma. Heerlijk gegeten voor een alleszins redelijke bedrag. Bediening was allervriendelijkst en attent. Het uitzicht was “hemels” niet onvermeld mag blijven hun frappé, waarmee we de stranddag begonnen

Mirjam en Paul uit Gelderland, Holland

lana829, Владелец van Porto Roma Fish Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juni 2018

Dear Mr./Mrs.Gelderland!!!

Thank you very much for your comment. We are happy to know that you enjoyed your meal in our restaurant. Hope to see you again!!!

Kindly yours
Porto Roma

18 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen dit restaurant per ongeluk, en hebben hier genoten van een heerlijke maaltijd en een geweldig mooi uitzicht. Een goede bediening maakte het voor ons compleet

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden alleen iets drinken en toen werd ons verzocht dit niet op het terras te nuttigen want er kwamen veel mensen lunchen. Tijdens het drinken van ons drankje geen andere gasten binnen zien komen. Wel een hele mooie plek met een fijn uitzicht.

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas viel de service en het eten erg tegen... Koude pasta en het personeel was constant aan het roken, zeer onhygiënisch!
Wij gaan in ieder geval nooit meer naar dit restaurant. Erg jammer want het is een prachtige locatie!

30 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant heeft niet aan onze verwachting voldaan. Eind Mei hadden ze nog geen verse vis. Erg zout vlees, veel vet aan het vlees. Wel erg vriendelijke bediening! Toen we aangaven dat het niet lekker was, 1 gerecht niet hoeven af te rekenen.

Antwoord van management:Gereageerd 31 mei 2017

We zijn erg jammer dat we niet aan uw verwachtingen. want nog eind mei zijn er zo veel klanten en dus de keuze van de vis is minder dan in de zomer. van 15-20 juni in ons restaurant heeft ongeveer 25 soorten verse vis.

Kindly yours
Lana Vitsou

Reizigers die Porto Roma Fish Restaurant bekeken, bekeken ook

Zakynthos, Ionische Eilanden

In Porto Roma Fish Restaurant geweest? Deel je ervaringen!