“Heerlijke koffie!”

Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Koffie en thee in Vasilikos
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd
26 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super relaxed coffee tentje. Serveren heerlijk ontbijt en eindelijk koffie die echt lekker is! Personeel is super aardig. Wel even goed zoeken waar het zit want je rijd er zo voorbij.

Datum van bezoek: september 2018

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontdekking!
Zo enorm welkom, je voelt je meteen thuis.
Flesje water als je gaat zitten.
En wat een zalige kaart, alles even heerlijk.
Goede koffie en thee.
Huisgemaakte lemon pie, meteen verslaafd.
Een goede heerlijke salade of een yoghurt met vers fruit, alles even lekker.
Gezellig en schoon.
Hier zijn wij meerdere keren geweest.
Goede prijzen, verse producten en lieve mensen!

Datum van bezoek: juli 2018
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier de beste koffie van het eiland gedronken. Naast de goede koffie is de eigenaresse erg vriendelijk en heeft ze een leuke en gezellige sfeer gecreëerd.

Hou je van koffie en ben je op Zakynthos dan is dit een must-visit!

Datum van bezoek: mei 2018
25 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier serveren ze overheerlijke cappuccino, brownies en appeltaart. Heel gezellig en gastvrij. Ook voor de lokale bewoners een vast adres.

Datum van bezoek: september 2017
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Meerdere malen tijdens onze vakantie hier ontbeten. Elke keer was het weer een geweldige ervaring. Aardige bediening en lekker eten. In de avond nog een keer terug geweest voor cocktails, ook deze zijn zeker aan te raden.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Coffee House Vasilikos bekeken, bekeken ook

In Coffee House Vasilikos geweest? Deel je ervaringen!