Beoordeeld op 22 juni 2016 via mobiele applicatie

Vasilikos is een heel klein maar mooi plaatsje, vlakbij het mooie Banana Beach.
Het hotel was in juni heerlijk rustig (geen handdoekenleggers)
Er is een mooi zwembad, en achter het hotel bevind zich in een mooie tuin een heerlijk restaurant.
Iedere dag worden de handdoeken gewisseld, alleen kan het schoonmaken van de kamers naar mijn mening wel wat beter.
Wanneer je het hotel uitkomt en je loopt naar rechts kom je bij een klein restaurant waar je in een soort van boomhut kan zitten, dit is erg leuk en het eten is er goed
Kortom een hotel wat zeker is aan te raden, wij waren ook met de auto naar andere plaatsjes gereden. Bv ook naar Laganas.
Maar dat is hét Chersonisos van Zakynthos, en van die drukte en jongelui op straat moet je echt houden, ik vond een uur rondlopen lang genoeg daar!

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 5 oktober 2015

Ik ben van 24 augustus tot 1 september hier verbleven. Het hotel was erg mooi, net zoals op de foto's. Bij aankomst kregen mijn vriend en ik een super mooie kamer toegewezen. We hadden gekozen voor een uitzicht met zeezicht en de receptionist fluisterde ons nog toe dat we de mooiste kamer kregen ;). Het bed lag lekker, de douche was goed en het terras was groot. Het was wel erg warm om daar te zitten (36 graden). Bij het zwembad waren er eigenlijk altijd bedjes en je kon er eten en drinken bestellen. Ik ben zelf 21 en mijn vriend 24. In het hotel waren heel veel stellen maar ook wat gezinnen. Het is een afgelegen plek maar dat was voor ons juist iets waar we op zoek naar waren. Via het hotel hebben we 6 dagen een quad gehuurd en 2 dagen een auto. Dit kon allemaal zonder creditcard (chill...!) en voor een fijn prijsje. Met de quad kan je al veel zien op het eiland, we zijn naar de mooiste stranden gegaan. Als je naar Zakynthos gaat moet je vooraf wel wat voorwerk doen qua mooie stranden en plekjes. Aanraders: dafni beach, cameo island, banana beach (dichtbij) xigia beach, marathonessi island. Op laganas hebben we een boot gehuurd voor drie uur, hier mag je mee varen zonder vaarbewijs :p.
Het hotel is dus echt top en je kan hier ook lekker eten bij villa rossa. Ze hebben daar pizza, pasta, en van alles (en wijn, veel wijn). Het ontbijt zelf valt tegen en is tot vroeg (half 10). Wifi heb je niet in de kamer maar wel in de receptiehal, bij het zwembad. Kamers worden schoongemaakt maar de vrouwen kunnen wel raar doen. Zo word er drie keer hard gebonkt en dan gooien ze ineens de deur open (ook al lig je in diepe slaap).

Kamertip: Met zeezicht doen, dan heb je geen overlast van de kippen en insecten.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 22 september 2015

In juli 9 nachten verbleven in Belvedere Luxury Suites in een junior suite. Suite was erg ruim en modern ingericht, vooral als je dit vergelijkt met andere Griekse of Spaanse appartementen. Kamer werd elke dag schoon gemaakt en handdoeken werden vervangen. Erg goede service! Daarnaast was het ontbijt redelijk uitgebreid en van prima kwaliteit.

Enige minpuntje was de locatie van het hotel. Mocht je ergens willen eten of iets ondernemen dan zul je zeker een auto of ander vervoersmiddel moeten huren.

Kamertip: Junior suite met zeezicht erg goed!
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 oktober 2014

Goed hotel: rustig, mooi gelegen, mooi uitzicht, ruime kamers. Leuke bar in de tuin: Villa Rossa
Maar… wel een paar verbeterpunten:

- het bed op een verhoging in de kamer vraagt om valpartijen als je 's nachts naar het toilet moet
- badkamer was niet schoon: schimmelranden onderaan het douchescherm
- douchen in het bad leidt tot veel water op de badkamervloer
- kleine ouderwetse TV voorzover je er behoefte aan hebt
- geen wifi in de kamer, maar alleen bij de receptie met een matige verbinding
- erg veel wespen in de ontbijtruimte

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 september 2014

perfecte locatie voor een aangename vakantie in een rustige omgeving
mooie ruime nette kamers met uitstekende matrassen
gezellig ruim terras
jammer genoeg geen koffiezet op de kamer
vriendelijk personeel
gezellige inrichting