Vasilikos Beach Hotel(Vasilikos)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Zwembad
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 112 per nacht.

Villa Katerina(Vasilikos)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Inclusief ontbijt
Villa Levante(Vasilikos)
Alegria Villas(Vasilikos)
Arion Resort(Vasilikos)
  • Zwembad
18 december 2013 beoordeeld

'n prachtig en proper hotel met alles er op en er aan,het onthaal en de service is zeer goed,zeer ruime en propere kamers,'n uitgebreid ontbijt,lekker avondeten met keuzemenu,gewoon nen aanrader voor iedereen

• Verbleef: mei 2013, reisde met vrienden
15 november 2013 beoordeeld

Simply TOP
I'm in love with the place and the people!!! <3
Rooms, service, food, pool, environment, the people! Just perfect!
Feeling home!

De kamer zijn netjes, het personeel super vriendelijk, behulpzaam!
Het eten is er heel goed! Ook in de restaurantjes in de omgeving!
Echt een plek om tot rust te komen!
Niet geschrikt voor jeugd die willen uitgaan! Ideaal voor koppels!
Mogelijkheid om tot naar het strand te wandelen, boottochtjes, schildpadden zoeken, ... enz enz...
Ik heb er mijn hart verloren! Reeds 3x geweest en ga volgend jaar zeker terug!
Hotel eigenaar, familie, personeel en de locals zijn ondertussen vrienden geworden!
Love it!!!

Kamertip: Simply Top!!!
  • Verbleef: juni 2013, reisde met familie
6 oktober 2013 beoordeeld

Na 10 jaar afwezigheid terug op Zakhyntos, nu in hotel Gerakas Belverdere in Vasilikos, een van de rustige plekken op het eiland, maar daar kiezen we ook voor. Het hotel voldeed prima aan onze verwachtingen, personeel allemaal aardige mensen die vreselijk hun best doen om het de gast naar de zin te maken, Het weer werkte geweldig mee om onze accu's weer op te laden, s' nachts vooral genieten van de intens donkere sterrenhemel, in combinatie met de geluiden van de nacht, de "krekels" houden het nooit voor gezien en de laten zich graag horen (en zien), het ruisen van de zee op de achtergrond, alles aanwezig voor een welverdiende vakantie die we graag nog eens overdoen, de keuze aan accommodatie is tegenwoordig reuze maar wij weten het wel, Belvedere bedankt...Helena en Ernesto XXX

Kamertip: wij hadden een juniorsuite op de bgg, lekker ruim, zeker voor 2 personen.
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
16 juni 2013 beoordeeld

Een heerlijk hotel. We hadden een grote junior suite met een ruim balkon met uitzicht op zee.
Heel vriendelijk personeel. Villa Rossa voor een lekker glas wijn. Een mooi groot zwembad. Kortom een heerlijk plekje voor een lekkere vakantie!

Kamertip: Junior suite met zeezicht
  • Verbleef: juni 2013, reisde met familie
2 november 2012 beoordeeld

Heel netjes, elke dag schone handdoeken, lekker ontbijt, goed uitzicht over zee, mooi zwembad, hotel op rustige locatie. Je kan niet pinnen in de buurt, alleen in de grotere steden!! Er zijn 2 stranden:Bij de ene kan je geen handdoek neerleggen, alleen huurbedjes . Bij de ander kan het wel ,..hotel uitlopen, rechts pad naar de weg en dan linksaf. Blijven lopen,....het strand is het eindpunt. Er staan wat leuke terassen en eettentjes,...

Kamertip: Zwembadkant is tevens de "uitzicht op zee" kant.
  • Verbleef: augustus 2012, reisde met een partner